Nieuw in de stickers!
Ironisch genoeg de enige plek waar het wel zo fatsoenlijk is om je horloge af te doen.
Ik ben er anders nog nooit op aangesproken.
Het is wel praktischer hem af te doen. Maar als ik een kalkoen vul met de kerst is dat ook zo.
Hee daar kom ik ook wel eens om te flipperen. Maar dan niet met horloges
Ik voel een slotje opkomen in dit topic
daar is de rubberen band toch voor ontworpen?
Hangt er ook een beetje vanaf. Een datejust is natuurlijk wat anders dan een ploprof
Dat heb je goed gezien.
Zo voor de vuist weg kill je wel een topic.
Hoe herken je een mede HF lid in de darkroom?
Of in dit geval eerder een HF meeting
In de darkroom gecomplimenteerd worden met de uitmuntende lume van je horlogeâŠ
Excuus, maar âŠzou iemand hier mij even willen uitleggen wat een âDarkroomâ precies is??? Ik kan me voorstellen dat het daar donker is⊠dat zegt de naam al, maar ik zie ook opmerkingen voorbij komen over âkalkoen vullenâ en âhorloge afdoenâ en ik vraag me af wat de clou isâŠis er een clou? Is het misschien een kookschool voor slechtzienden?
Over Nederlandse classics en foute handelaren/forumleden gesproken:
Ja mooiâŠdoet me aan vroeger denken
Is dit ook niet nog een beetje oud zeer van GVB vanwege de misgelopen deal met henkjan? De ervaringen met henkjan zijn overwegend positief, enige uitleg was misschien op zân plaats geweest. Dit lijkt meer op een makkelijke wraakactie.
Zo kleinzielig ben ik niet hoor Geoffrey. Maar ik vind dit, afgezien van mijn eerdere ervaring, misleidend en fout. En dan kan ik mijn mond niet houden. Misschien is James een vriendje van je, dan heb je geen vijanden meer nodig.
Ik ben het kwijt. Jammer, was best een leuk topic.
Wat een geouwehoer weer.
Ik ken Henkjan/James niet. Ik ga nog steeds vanuit dat hij er andere bedoelingen mee had dan dat hier wordt gesuggereerd (oplichting, misleiding etc.) Iedereen kan met 1 muisklik de oude advertenties (die bij iedereen ook nog fris in het geheugen zitten) tevoorschijn toveren en ik denk dat Henkjan intelligent genoeg is om dat te weten
NB: Ik ben Jeffrey, dit is Geoffrey;

Wanneer kom je koken?
In ieder geval in een paar stickers, maar ânieuwâ weet ik zo net nog niet.