Hoe lang blijft een horloge "nieuw"

Nieuw in de stickers!

11 likes

Ironisch genoeg de enige plek waar het wel zo fatsoenlijk is om je horloge af te doen.

4 likes

Ik ben er anders nog nooit op aangesproken. :grin:

Het is wel praktischer hem af te doen. Maar als ik een kalkoen vul met de kerst is dat ook zo.

2 likes

Hee daar kom ik ook wel eens om te flipperen. Maar dan niet met horloges :smile:

Ik voel een slotje opkomen in dit topic :kissing:

1 like

daar is de rubberen band toch voor ontworpen?

3 likes

Hangt er ook een beetje vanaf. Een datejust is natuurlijk wat anders dan een ploprof

1 like

Dat heb je goed gezien.

Zo voor de vuist weg kill je wel een topic. :confused:

1 like

Hoe herken je een mede HF lid in de darkroom?

Of in dit geval eerder een HF meeting :wink:

7 likes

In de darkroom gecomplimenteerd worden met de uitmuntende lume van je horloge
 :joy::joy::joy:

2 likes

Excuus, maar 
zou iemand hier mij even willen uitleggen wat een ‘Darkroom’ precies is??? :grin: Ik kan me voorstellen dat het daar donker is
 dat zegt de naam al, maar ik zie ook opmerkingen voorbij komen over ‘kalkoen vullen’ en ‘horloge afdoen’ en ik vraag me af wat de clou is
is er een clou? Is het misschien een kookschool voor slechtzienden? :grin:

1 like

Over Nederlandse classics en foute handelaren/forumleden gesproken:

1 like

Ja mooi
doet me aan vroeger denken :slight_smile::+1:

1 like

Is dit ook niet nog een beetje oud zeer van GVB vanwege de misgelopen deal met henkjan? De ervaringen met henkjan zijn overwegend positief, enige uitleg was misschien op z’n plaats geweest. Dit lijkt meer op een makkelijke wraakactie.

Zo kleinzielig ben ik niet hoor Geoffrey. Maar ik vind dit, afgezien van mijn eerdere ervaring, misleidend en fout. En dan kan ik mijn mond niet houden. Misschien is James een vriendje van je, dan heb je geen vijanden meer nodig.

Ik ben het kwijt. Jammer, was best een leuk topic.

Wat een geouwehoer weer.

3 likes

Ik ken Henkjan/James niet. Ik ga nog steeds vanuit dat hij er andere bedoelingen mee had dan dat hier wordt gesuggereerd (oplichting, misleiding etc.) Iedereen kan met 1 muisklik de oude advertenties (die bij iedereen ook nog fris in het geheugen zitten) tevoorschijn toveren en ik denk dat Henkjan intelligent genoeg is om dat te weten :wink:

NB: Ik ben Jeffrey, dit is Geoffrey;

2 likes

Wanneer kom je koken?

1 like

In ieder geval in een paar stickers, maar “nieuw” weet ik zo net nog niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like