Hoe lang houden jullie je horloges gemiddeld?

Geen idee, als ik een vraagprijs zie staan die ik realistisch vind bied ik ook gewoon de vraagprijs. Ik heb geen ego dat gestreeld moet worden door een dergelijke “overwinning”, en als ik zo krap zit dat het me echt om een paar tientjes te doen zou moeten zijn kan ik het beter gewoon niet kopen.

3 likes

Je hebt een fout gemaakt. Je hebt mijn naam genoemd terwijl je waarschijnlijk @De_Guru bedoelde.

4 likes

Ja maar ja. Marktplaats he.
Van de week had ik iemand die langskwam voor een gratis!!! aquariumvis. Kreeg ik een negatieve beoordeling. Omdat ie even moest wachten want ik zat in een belangrijke call waar ik niet meteen uit kon stappen om hem te helpen. Hij kwam trouwens zelf te vroeg aan de deur. Was geen probleem, hij zei niks en dan later zo’n beoordeling geven. Marktplaats is de hel op aarde.

20 likes

Overigens: persoonlijk record van mij tussen aankoop en verkoop zat ongeveer 3 uurtjes.
Breitling gekocht in een impuls maar zo weinig klik met de witte wijzerplaat…
Even een vriend gebeld die me direct een goed bedrag ervoor gaf.
Hij blij, ik blijer want geen verlies.
Wel een regel voor mezelf ingesteld: nooit meer witte wijzerplaat tenzij Daytona.

1 like

Ongelofelijk dat soort mensen, eerlijk waar… Dat ze jeuk op hun rug mogen krijgen en hele korte armpjes.

8 likes

Over het algemeen te kort, puur om het feit dat mijn budget niet toereikend genoeg is om alles te houden! Dus ik wissel graag want wil graag alles proberen! Ben nu wel iets rustiger heb mijn Cartier en Pyramid al wel een half jaar :joy:!

1 like

3 uurtjes klinkt wel als recordmateriaal ja :yum:

1 like

De “blijvers” die blijven ongeveer een maand of 3. Op een erfstuk en een horloge die ik van m’n vrouw heb gekregen na, deze gaan nooit weg. De horloges waar ik iets minder een klik mee heb zijn na een week tot een maand weg. Maar ik moet zeggen, ik weet nu wel meer wat ik wil en flipper de laatste tijd minder.

1 like

hahahhaa oh man dit is er 1 voor @Jurk.
Wat voor mensen komer er af op een gratis tweedehands aquarium vis…

4 likes

:joy::joy::joy: zeker! Heb alleen ff mijn handen vol.

2 likes

43 likes

Wuahah mooi! En ben ik eindelijk vereeuwigd door @Jurk!

2 likes

Goud!

1 like

Chapeau :clap::clap:

2 likes

Kun je horloges verkopen dan? De mijne willen nooit weg. Ze hebben het te goed denk ik.

5 likes

Maandje gemiddeld. Al heb ik sommige al jaren.

3 likes

:point_up:t2: Dit

2 likes

Tot ze kapot gaan en repareren economisch niet meer haalbaar is.

2 likes

Sommige horloges maar amper een jaar. Een paar horloges gaan nooit weg.

1 like

Een automaat of eentje op zonne-energie?

:thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes