Ik verkoop nooit. Ik begrijp al dat gewissel hier ook niet zo goed.
Tweedehands kopen is mij ook niet besteed. Moet ik met de zweetband van een ander om de pols lopen. Neen dank je.
Ik verkoop nooit. Ik begrijp al dat gewissel hier ook niet zo goed.
Tweedehands kopen is mij ook niet besteed. Moet ik met de zweetband van een ander om de pols lopen. Neen dank je.
Er gaat bij mij zeer sporadisch iets weg. Door de aankoop van mijn OP, zijn er nu drie horloges vertrokken en/of staan op de nominatie om te gaan. In het verleden is er ook wel wat gegaan, maar ben geen flipperaar
Sommige horloges dagen. Sommige jaren. Mijn huidige Sea-Dweller 16600 is nu het langste in de collectie met 2,5 jaar. Ik verwacht hem ook niet snel weg te doen, omdat ik er niet makkelijk weer eentje in die staat ga vinden.
Recent heb ik een Oyster Perpetual 126000 na twee dagen weer te koop gezet. Binnen gekregen met een inruil. Leuk om even geprobeerd te hebben, maar geen blijvertje (dat wist ik al voor de inruil).
Het is gelukt! Dankzij je 1 sterren vis
Dank! Leuk! Toch nog er een uit kunnen persen gisteren om 00.30. Was toch de baby aan het voeden nog.
Suggereert u nu dat de heer @koekoek die 100 horloges per jaar die hij voor een habbekrats van Japanse veilingsites plukt, vervolgens verhandelt? Met winstbejag en zo? Hier op HF?
Candy toch!
this guy.
Goed punt. Maar heel eerlijk, die plaat is ook niet meer zo magic als de vorige generaties 4 en 5 digit…
Eigenlijk is die ook te wit.
Te lang. Ik verkoop niet snel iets.
Mijn credo is; kopen, kopen, kopen, heel soms iets verkopen.
Dit tegen wil en dank van m’n vrouw.
Ik heb wel veel geflipperd. Dat ik er zelf onrustig van werd. Was teveel met horloges bezig. Het bezit van de zaak was ook het einde van het vermaak.
Dit was toch wel het hoogtepunt 2 jaar terug:
Nu met mijn mx5 hobby is er wel wat rust. Maar denk dat de collectie nooit meer zo mooi wordt.
Kort antwoord: te vaak.
Kom op zeg! Dit is toch allemaal gewoon te koop?
Wel een lekker setje… maar tis niet dat we nu medelijden met je moeten hebben…
Mooi spul heb je nog steeds.
Dat is waar. Maar niet meer voor normale prijzen. En die Ketelaars is niet te koop. Maar eerlijk is dat ik die weinig droeg en het meer kunst was om naar te kijken.
Dat moet je sowieso niet hebben. Ik ben een heel gelukkig mens. Wil alleen aangeven dat de collectie ten prooi is gevallen aan flipperitus.
Voor een andere maar wat mij betreft even mooie collectie.
Afhankelijk welk horloge het is. Soms een paar maanden, soms een paar weken. Duurdere horloges hou ik langer dan de goedkopere.
Ook is het afhankelijk van de hoeveelheid tijd die ik heb. Merk dat ik in vakantie periodes meer flipper dan anders.
Ik heb er te koop gezet na een paar dagen, maar ook die ik ik al 20 jaar in m’n bezit heb.
Die Ketelaars vond ik vooral heel gaaf.
Was een lekker setje en ik herken deels wel wat je zegt. Wat ik nu heb is ook zeker niet mijn hoogtepunt maar onrust he
De ene keer blijft een horloge maanden of langer, de andere keer ben ik er na twee maanden op uit gekeken.
Ik wil toch zoveel mogelijk proberen, maar ik merk dat ik wel steeds meer tevreden wordt en vooral duurdere aankopen beter bekijk voor ik overstag ga.
Maar uhh, ik mis hier iemand in dit topic!
@daffie we zijn erg benieuwd naar jouw antwoord als flipperkoning