Hoe lang wachten?

Beste mensen,

Gisteren is het me gelukt om me op de wachtlijst te krijgen bij een Duitse AD voor een Submariner 114060.
Heeft iemand enig idee hoe lang het kan gaan duren? Moet ik denken aan maanden of eerder aan jaren?

Met vriendelijke groet.

1 like

Nu is het nog een kwestie van tijd…

1 like

Wat heb je daarvoor moeten doen? Hoeveel procent heb je aanbetaald, of welk bedrag moest je besteden aan sieraden? Ben je vaste klant bij die AD of heb je een andere voorkeurspositie?

2 likes

Niks van dat alles. :stuck_out_tongue: Gewoon iets met charme, overredingskracht, doorzetten en een sentimenteel verhaal ophangen. :yum:

1 like

Op de knieën. :lipstick:

Daar vallen ze altijd voor. (Nee)

Ik denk dat je over een paar maanden je gloednieuwe Sub om hebt.

2 likes

Tot je een ons weegt :wink:

1 like

Speel nou mee, we moeten de gekte in stand houden :smile:

1 like

Kijk, dat zijn de antwoorden die we willen horen. Ik hoop dat je gelijk hebt.

1 like

3 a 4 maanden. Je weet natuurlijk niet hoe lang de lijst is :grimacing:

2 likes

Bedankt mensen voor jullie antwoorden. 3-4 Maanden valt me nog alleszins mee. Nu in spanning afwachten op het verlossende telefoontje. Ik overweeg verder nog om 1 á 2 horloges te verkopen om de sub te kunnen bekostigen. Hierover had ik ook nog een vraagje. Ik meen hier op dit forum ergens gelezen te hebben, om iets te mogen verkopen, je trustlevel 2 moet hebben. Ik kan het alleen nergens terugvinden. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb namelijk nog trustlevel 1. En hoelang duurt het om in trustlevel 2 te komen?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Als ze hem niet aan een zakenrelatie, vriend, familielid, vaste klant of toevallige passant kwijt kunnen, dan bellen ze jou.

Kan zo maar sneller zijn dan verwacht :wink::+1:

2 likes

Eigenlijk wel triest om wellicht maanden te moeten wachten voordat je vele duizenden euro’s mag uitgeven aan een horloge…

1 like

Ja, absurd gewoon. We houden het wel zelf in stand deze situatie.

Op lijst staan zegt niks toch, sta ook op lijst bij een paar in duitsland. Maar moest wel in me achterhoofd houden dat het 2-3 jaar kan duren maar ook volgende maand😅

Er is altijd wel iemand die de pret moet bederven. :yum:

1 like

Dat vroeg je niet even bij die betreffende AD? Bij S&C gaven ze mij 6 maanden aan.

1 like

Maar wat bedoel je met: het is me gelukt?
Moet je serieus ook nog moeite doen, mazzel hebben om überhaupt op een lijst te komen?

Jawel. Ze zeiden helaas niets concreets. Ze bleven hier vaag over.

Standaard antwoord is dat je niet op de lijst komt. Is alleen van toepassing op specifieke modellen.

Ik heb laatst gevraagd bij S&C. Antwoord was : dat is totaal onvoorspelbaar, ook voor ons.