Hoe lang wachten?

Mits je Engels goed genoeg is zul je mogelijk wat zeer waardevolle informatie uit onderstaande video weten te halen. Er wordt dan wellicht een ander (en “zeldzamer”) model Rolex gebruikt als voorbeeld, maar de informatie is naar mijn inziens grotendeels van toepassing op het hele principe van ‘op de lijst staan’ bij een AD.

https://youtu.be/gCO8Rnsf11Q

Het werkt helaas anders dan de meeste denken.

1 like

Hoezo? Kijk naar Tesla model 3…

Waarom zo lang wachten dan? List op de Rolex site €6900, op Chrono24 paar maand oud compleet €6500. Of mis ik iets?

1 like

…dat was twee jaar geleden ?

1 like

Wat?

De doos en de papieren :smile:

3 likes

Die is zonder doos en papieren…Dus ja, je mist iets…

Edit: @Boetje was mij voor…

1 like

Met nieuwe schoenen loop ik ook altijd met de doos er nog om…
Lekker belangrijk die doos. Zo erg gaat het om het felbegeerde horloge kennelijk…

1 like

:man_facepalming:

5 likes

Alles voor de handel dus… :face_vomiting:

Ik denk dat wij even op een andere golflengte zitten…

4 likes

Misschien wel zo prettig als de Rolex afzeik/handel posters één van de nog lopende topics daarover opzoeken, dan blijft het in de rest van de topics nog een beetje gezellig.

1 like

Dus als iemand liever een nieuwe koopt inclusief papieren en doos, dan tweedehands zonder papieren en zonder doos. En voor die nieuwe €400,- meer overheeft, dan moet jij kotsen?
:thinking:
Heel apart!!!

4 likes

Tsja… het zijn wel altijd dezelfde die een topic waar het woord Rolex in voor komt afzeiken :wink:

2 likes

Vrede !!!

1 like

Ik zou wel korting vragen bij aflevering :joy::+1:

4 likes

My mistake… scherp @Boetje & @The_President! Iets te enthousiast gelezen… wil zelf idd ook de doos en papieren erbij. Schoenen daarentegen, een doos om maat 48 is écht groot dus die hoef ik niet perse :wink:

4 likes

Huh. ? Doe jij die van jou weg :wink:

Rijden? Hahaha

Weet je wie dit is? Graham Bell. De uitvinder van de telefoon (zie afbeelding).

Ja G, tegenwoordig rollen wij zo G :sunglasses:

2 likes

Ik vroeg om een mogelijkheid er over 15 maanden één te kunnen kopen.

Na 3 maanden werd ik gebeld

Resulteerde in:

3 likes