Niks tegen Rolex hoor, maar de verpakking gaat bij ons thuis in de kliko
Voor de straps van RLC !
Tja, van een Seiko… Wilt de kliko niet eens hebben…
Mijn dochter zou zeggen: jij mag niet op mijn feestje komen!
Gebeld om op lijst te komen? Wil je niet ontmoedigen, maar denk dat je niet teveel hoop moet hebben op een spoedig telefoontje.
Gebeld en gemaild. We wachten het gewoon af. Mocht het erg lang duren of helemaal niets worden, is dat ook geen enkel probleem. Het is maar een horloge, geen eerste levensbehoefte. Eventueel een ander model zou ook kunnen, zoals bijv. de Explorer of OP 39mm in het zwart.
Niet gaan settlen voor alternatieven. Dat geeft nooit genoeg voldoening joh.
Snap dat je dit gevouwen kartonnetje met oud gordijn wel wil houden ja…
Staat zo mooi bij het kliklaminaat van de slaapkamer…
Ben ik de enige die zich de bedenking maakt dat het echt wel ver gekomen is als het al een uitdaging is om uberhaupt op de wachtlijst te mogen staan ?
Voor mij hoeft het niet gekker te worden
@TS : hopelijk krijg je snel bericht dat je de Sub mag gaan ophalen natuurlijk !
Ik hoorde, in het roddelcircuit, dat je na Basel 2019 entreegeld moet betalen bij een Rolex AD.
Ik heb over dit topic geen mening en heb ook geen idee hoe lang je moet wachten, maar ik gun het je van harte (incl. doos en papieren).
De voorpret is toch ook prima.
Zo nu ga ik een ander topic lezen,
gegroet!
En we hebben het toch niet over de verpakking
Die gooi je weg ja
Maar de doos hoort bij het horloge
Om in te bewaren als je een x wissels ect
Mijn god.
Ik ben verre van een Rolexhater hoor. Ik hoop zelfs nog ooit een mooie vintage Sub of DJ om te pols te knopen. Maar dit soort verhalen over wachtlijsten…ik vind het een beschamende strategie, die kunstmatige schaarste.
Even goed van harte. Ik hoop dat je ‘m relatief snel mag ontvangen. Prachtig horloge, daar is natuurlijk niks op aan te merken.
@anon21944355 Je kunt ook kijken of een betrouwbaar grijs adres wat voor je kan regelen. Ik weet niet of ik namen mag noemen, maar de meeste mensen weten wel wie ik bedoel…
Btw. Ik zou altijd papieren en doos willen bij een dergelijk horloge. Ook al is het niet voor de handel, je weet nooit wat er in de prive-situatie kan veranderen. Een nieuwer horloge zonder B+P heeft minder restwaarde, want is minder gewild.
Is het ook niet zo dat het verzekeringstechnisch een probleem wordt het horloge te declareren (bij diefstal) als je geen papieren hebt?
Verzekeren kan eventueel ook met taxatierapport.
Een overpriced product aanschaffen is tot daar aan toe. Maar meer dan de list price betalen gaat me te ver. Dus, een grijs adres is geen optie voor mij.