Hoe lang wachten?

Haha ja, maar gelukkig zijn er een heleboel reacties verwijderd :upside_down_face:

1 like

Maar, waar wachtte we ook alweer op?

Op beter weer :sun_with_face:

4 likes

Heerlijk morgen weer zon en 15 graden, proost mensen!

Als je een product koopt dat nog verkocht wordt, krijg je de dagwaarde, er is een lijst met afschrijvingspercentages…dacht je echt dat de verzekeraar zegt ā€œu heeft er meer voor betaald dan de huidige winkelprijs dus u krijgt ook meer terug dan de winkelprijs?ā€. Dacht het niet…waardevermeerdering is uitgesloten in elke polis. Indemniteitsbeginsel…m.a.w. Je mag er niet beter van worden.
Tenzij jij premies betaald over het te verzekeren bedrag. En niet op het horloge dat valt onder ā€œsieradenā€. Standaard inboedel is tot €7000 per categorie…

1 like

Idd…
Als je maar betaalt.

Ik wel inmiddels, tot sint juttemis. Vorige week gebeld. Antwoord AD: u staat nog steeds op dezelfde plaats op de lijst als 3 maanden geleden. We hebben namelijk sindsdien geen enkele Submariner binnengekregen en geen enkele dus verkocht.

Nope.

True.

Een vooruitziende blik.

Laatste is inmiddels in bezit

Ik weiger principieel om een premium te betalen.

2 likes

Succes…

Ik sta ook op de lijst voor 3 Rolexen.

Maar als je weet dat er maar enkele stuks per jaar bij de AD toe komen van die stalen prof modellen… verkiezen ze toch een goede vaste klant volgens mij dan een buitenlander, die per toeval langs kwam…

Dit was bij de S&C in Amsterdam. Had ik er bij moeten zeggen. Ik heb me toen bij 2 AD’s op de wenslijst laten zetten. In Nederland en Duitsland.

Dan valt er weinig te miepen en is het gewoon wachten. Of je overtuigt je vrienden en familie dat ze Rolex moeten dragen en koopt op jouw naam nog wat OP’s.

Als je een rose DD koopt en er een keramische Sub bij wil denk ik dat ze even naar achter lopen, terugkomen en zeggen ā€˜Ah! Ik trok het kastje onder de gootsteen open en U heeft geluk, er stond er nog eentje!’

4 likes

Haha zo gaat het met die Pepsi’s ook. Als je een gouden DD koopt bij schaap is die ineens ook prima bereikbaar. (Zelf gezien)

Mensen met dikke flappen zien die Pepsi dan als korting. Want kopen voor List en bij een handelaar verpatsen met de helft winst

1 like

Zeker niet! Gewoon dragen die hap. Kom nou.

1 like

Zeker, tenzij je een nieuwe gouden DD koopt. Dan zou ik hem verpatsen voor premium dinero.

Of gewoon houden, want toegegeven hij is erg tof

1 like

Denk je dat echt ?
Ik zit toch al een tijdje in dubio om een 40mm witgouden DD te kopen met groene plaat
Zo gaaf dat groen

Als ik er dan een pepsi bij kan kopen voor list. Is dan nog niet zo gek
Toch???

1 like

Heb het zelf gezien

Je zou stom zijn als je het niet doet

Zou dan van 36 naar 40 gaan alleen om die groene plaat
En weer 5 jaar garantie

Pepsi zou ik nooit dragen. Is niet mijn ding

Maar dit is dan toch echt wel serieus een mooie deal
Pepsi met een beetje extra de deur uit. Kost die DD ook weer wat minder

Lastig. Groene plaat met roman is echt top.
Maar 40mm is wel groot in (rosĆ©) goud vind ik… Iets te veel van het goede.

Maar hij is top idd.

En die pepsi idd, als je de kans krijgt, kopen en doorduwen

Zit daar in dubio over. Rose komt er niet in. Moet dat dan een x live gaan bekijken. Zouden ze de witgouden DD wel op voorraad hebben ?

1 like

Witgouden DD is veel vertegenwoordigd bij alle AD’s!!!

1 like

Mischien een inkoop groeps topic aanmaken
Met 25 man naar de AD om allemaal een nieuwe te kopen en dan wat andere afdwingen

1 like