Is wel een contradictie… in het topic dat gaat over hoe lang je moet wachten over op een Rolex als je de ‘normale’ weg bewandelt en de TS het zelfs op heeft gegeven, de strategie bespreken die het bovenstaande ‘probleem’ in stand houdt .
Dat is ook de reden dat er zo lastig aan de Pepsi is te komen, iedereen wordt als potentiële handelaar gezien.
Dat is zeker een mogelijkheid. De toekomst zal uitwijzen waar deze gekte heen gaat.
Ik heb hem iig gekocht om maximaal te dragen. Dat weten ze ook en daarom is hij mij zo snel gegund. Als ik hem zou gaan flippen, zou ik hem niet hebben mogen kopen.
Als dit zou lukken dan krijg je denk geen korting meer op een DD. Of toch ?
Kijk als ik er 1 zou kopen met zeg 15% en vervolgens geen pepsi krijg is het ook ok. Of geen korting en wel een pepsi. Dan liever geen pepsi en 15% korting.
Maar eigenlijk is dit toch wel heel erg.
Mensen die dan bijvoorbeeld een DD kunnen en willen betalen zouden dan ook nog een pepsi mee Kunnen krijgen als ik de verhalen moet geloven dan.
In Düsseldorf bij Wempe bekijken ze je aan van “niet weer die vraag vandaag” als je naar een stalen sportmodel vraagt.
Dame was heel ongeïnteresseerd en niet echt vriendelijk.
Maar de verkoopruimte was gevuld met Aziaten… dus het steekt niet op een klantje die maar 8000 euro wil uitgeven.