Hoe lang wachten?

Is wel een contradictie… in het topic dat gaat over hoe lang je moet wachten over op een Rolex als je de ‘normale’ weg bewandelt en de TS het zelfs op heeft gegeven, de strategie bespreken die het bovenstaande ‘probleem’ in stand houdt :upside_down_face:.

Dat is ook de reden dat er zo lastig aan de Pepsi is te komen, iedereen wordt als potentiële handelaar gezien.

1 like

En dan na een klein jaar,

Is ook een mogelijkheid :wink::+1:

2 likes

Dat is zeker een mogelijkheid. De toekomst zal uitwijzen waar deze gekte heen gaat.

Ik heb hem iig gekocht om maximaal te dragen. Dat weten ze ook en daarom is hij mij zo snel gegund. Als ik hem zou gaan flippen, zou ik hem niet hebben mogen kopen.

Zit te denken om alles weg te doen en dan 1 gaaf horloge te kopen. Maar Kan (bijna) niet mooier dan deze nu

5 likes

Bij Schaap en Citroen in Rotterdam

2 likes

Owjee daar ga je :stuck_out_tongue_winking_eye: @Lucky-Luke

1 like

Als dit zou lukken dan krijg je denk geen korting meer op een DD. Of toch ?
Kijk als ik er 1 zou kopen met zeg 15% en vervolgens geen pepsi krijg is het ook ok. Of geen korting en wel een pepsi. Dan liever geen pepsi en 15% korting.

Maar eigenlijk is dit toch wel heel erg.
Mensen die dan bijvoorbeeld een DD kunnen en willen betalen zouden dan ook nog een pepsi mee Kunnen krijgen als ik de verhalen moet geloven dan.

Haha
Ben er ook bang voor
Enigste wat mij nog tegen zou houden is dat ik geen lume meer hebt GVD

Het is 1 iemand die dit benoemt.
Laat je niet zo gek maken man…

1 like

Dat sowieso niet

Maar ben toch bang dat ie een beetje gelijk heeft.
Vraag me wel af of je en hoeveel korting op een DD zou krijgen

Maar deze blijft toch ook heel erg mooi

Zou toch eigenlijk zonde zijn om te verkopen

2 likes

Als je tevreden bent, waarom zou je het dan doen?

Om die groene plaat. En dan dan heb ik niet meer Die overlap met de Dj die ik erg mooi vindt maar nu geen polstijd meer krijgt

Zo erg mooi. Zou om de hidden clasp al nooit het nieuwere model kopen. Die sluiting van de nieuwe 36mm is veel te lomp

1 like

Geen idee. Ik heb alleen gezien dat iemand een DD kocht en een Pepsi kreeg aangeboden, heb niet bij de onderhandelingen gezeten.

Was bij Schaap

Waneer was dat dan ?

Kan even goed zijn dat de man op een lijst stond en dat zijn horloge net binnen was gekomen. :wink:

Sure, dat kan. Al zou de vraagstelling van de medewerker dan niet kloppen.

Kleine 4/5 maanden geleden schat ik

1 like

Pas met trustlevel 4 ga je een plaatsje omhoog op de wachtlijst.
Dus veel reviews, likes verzamelen.

Voor als je niet maanden/jaren wilt wachten op een rolex sub, dan kan je hier meedoen aan een loterij. En je steunt ook nog eens een goed doel.

In Düsseldorf bij Wempe bekijken ze je aan van “niet weer die vraag vandaag” als je naar een stalen sportmodel vraagt.
Dame was heel ongeïnteresseerd en niet echt vriendelijk.
Maar de verkoopruimte was gevuld met Aziaten… dus het steekt niet op een klantje die maar 8000 euro wil uitgeven. :zipper_mouth_face: