Hoe mag dit....?

Ik had gewoon beter mn best moeten doen.
Dit was gewoon niet doordacht en half bakken.
Ik kan beter… Nee ik ga beter mn best doen. :worried:

2 likes

Het leukste lijkt me om daar zo’n batman te kopen voor de listprice van 9k ofzo en 1 minuut later de winkel terug in te lopen en te zeggen dat je hem wil verkopen. Dat ze hem wel voor 13.5k mogen kopen omdat ze ze zo te zien verkopen voor 14.450.

18 likes

Inderdaad, er staat namelijk niet in deze mail dat JIJ hem MOET KOPEN voor deze prijs :wink:

Snap je punt niet, het mag en het kan. De markt/vraag bepalen deze prijs.

En als een juwelier alleen gebruikte horloges verkoopt mag het wel… ook als die eigenlijk nieuw zijn? Ik denk dat S&C best iets slims heeft gedaan door hier mee te beginnen.

2 likes

Of zoals in Maastricht. Je lang verwachte sub ophalen bij de Rolex boutique en hem dan 1 deur verder verkopen bij Juwelier Burger :joy::joy:

6 likes

Ik doe ff een plaatje want: vinden we leuk.
@junior jij ook.

6 likes

Mooi blauw is bepaald niet lelijk Paul! Lekker hoor. :heart_eyes:

1 like

Gewoon boven list what else?? :watch::coffee:

1 like

Deze discussie zit wel een beetje op dit niveau:

Zoals het heurt dus! :rofl:

@HorlogeOpa, je kunt zelfs beginnen bij Martens… Lexje kopen met korting, inruilen bij S&C tegen iets leuks en vervolgens naar Alfred om hem daar achter te laten. Als je dat een beetje slim doet, paar keer per week is die blauwe zo binnen handbereik! :wink:

2 likes

Helemaal gelijk… Maar ik was meteen triggerd…:sunglasses:
En net een patiënt naar Groningen gebracht vanuit Nijmegen dus heb 2.5 uur niet zoveel te doen.
Zal er nu mee ophouden.

4 likes

Bedoel… het is niet fair… Maar bedrijven gaan winst willen maken.

Tot de volgende crisis is het bij Rolex gewoon accepteren dat ze je pakken… en dat de grijze/speculanten kunnen verdienen. Staat iedereen vrij om niet boven list te betalen…

1 like

volgens mijn maat is dat normaal een horloge (Rolex) in stock boven list verkopen.
zijn dealer zij dat als je een Rolex “samen stelt” en in bestelling neemt dat dit goedkoper is dan dat je er eentje neemt uit stock.
ik vond het ook raar maar hier zie ik het dan ook weer.

Ik ben niet uit België. Wat bedoel je precies met “in stock”? Nieuw wordt er namelijk helemaal niks boven list verkocht, bij geen enkele AD. Doen ze dat wel, pakt Rolex je het dealerschap af.

Tweedehands verkopen is uiteraard anders, daar kunnen de outlets van de AD’s gewoon vragen wat de markt bereid is ervoor te betalen. Te veel dus … :wink:

2 likes

Nee een tweedehands GMT-Master II inkopen voor boven retail en vervolgens verkopen voor retail is logisch.

Tweedehands is niet retail, je bent niet de eerste koper

Kom kom zoveel houden ze er niet aan over…
Is van 2017 dus waarschijnlijk ingeruild of ingekocht.

Nou dan maken ze een marge minus de btw…

Zie het gewoon als service van S En C… :rofl::rofl::rofl:

:beers:

Done!

Damn, zie je dat. Ze hebben ook tweedehands Cartier, Hublot enne … oh wacht, nog veel meer! Lijkt wel een grijs handeltje. :wink:

Ps vlot 't een beetje met het Sinnvolle hoessie @Taconew? :sunglasses:

4 likes

Tweedehands. Ze kopen oude horloges in van klanten bij koop van nieuwe horloges.

Het kan zeker zo zijn dat er via een achterdeur een extra handeltje plaats vindt.

1 like

Serieus? :rofl: :joy:

Oh wacht, je hebt vast mijn knipoog gemist … :sunglasses: zie @Pauwelix, het overkomt niet alleen jou.

Wie het weet mag het zeggen, maar doet het niet. Haha, daar is al zo veel over gespeculeerd. Maar ûh, één ding is zeker geen enkele Rolex AD zet zijn graag Rolex dealerschap op het spel. Overigens de achterdeur bij S&C is wel erg saai hoor, sta je op een parkeerplaats in Diemen. Kun je beter bij Gassan achterom gaan. Zit tenminste nog een leuke kroeg om de hoek.

Afmelden! :joy: :joy:

3 likes

Hoppa en weer triggerd… Waar hadden we het over?
@junior praat me even bij? Is er wat veranderd op de grijze markt sedert 1 uur geleden?

2 likes