Hoe mag dit....?

Veel van hetzelfde @Pauwelix .
Blijf jij er even bij, kan ik even gaan eten. :wink:

2 likes

Welke? Ik vind er weinig interessants zitten. Van S&C loop je zo naar het Leidse plein.

Ja man doe ik… Mag verdomme nu vanuit Nimwege naar Eindhoven dus tijd zat. Smakelijk overigens. :ramen::spaghetti::stew::hamburger:

1 like

Is het Leidseplein nog steeds zo leuk? Ben er al lang niet meer geweest, …zat er achter op school; lang, lang geleden.

Ps in Diemen zit het hoofdkantoor van S&C en dat van Gassan aan de Nieuwe Uilenburgerstraat, met om de hoek genoeg kroegjes. :sunglasses:

Slecht nieuws. Prijzen van 2de hands rolex zijn weer gestegen. Paar tientjes tot 100.
Baseer het overigens nergens op. Gewoon een gevoel. Lekker gegeten?

2 likes

:joy:

Ja was prima, dank je! :wink:

1 like

Kan je erop wachten dat ze dus nog minder nieuwe gaan uitleveren en deze vervolgens "jong gebruikt"
boven list aanbieden.
Begint toch behoorlijk te stinken die Rolex handel.

1 like

De vinger op de zere plek. Zodra allerlei mafklappers, profvoetballers, hete madammen en fameuze danwel financieel succesvolle mensen met Cartier gaan shinen zal het wel een tikkie minder worden, maar de vraag is of Cartier dat voor elkaar gaat krijgen. :slight_smile:

Nee, de wereld op z’n kop is dat er hier 180-300 antwoorden op gaan komen.

1 like

Dit doen ze voor de klanten.

Zo kunnen ze toch stalen sporthorloges verkopen.

Omdat nieuwe niet verkocht worden doen ze goed hun best om toch maar iets te kunnen verkopen aan hun klanten.
Helaas moeten ze duurder inkopen maar dat hebben ze over voor hun klanten wat helaas ook moet worden doorberekend.

Ze hebben in 020 naast het Conservatorium Hotel een shop waar men het nog veel bonter maakt met dit soort horloges :zipper_mouth_face:

1 like

:thinking: … serieus? Goh.

:wink:

Huh?! Nieuwe worden door de Rolex fee onder je kussen gelegd?

DIe eerste mafklapper is al in Brabant gesignaleerd.

:grin:

11 likes

Begin dat vierkante ding steeds meer te waarderen! Helemaal in deze uitvoering, met geelgoud en bi-color is het nog steeds niet mijn kopje thee. Maar deze, … :heart_eyes:

1 like

Hulde. Ik heb ook kennis aan een mevrouw bij het internationaal strafhof met de kleinste herenmaat van dat horloge. Het blijft een pareltje.

En ze zijn voor list - wat korting te koop. Da’s toch weer tres sympa.

1 like

Mijn stukje was cynisch bedoeld niet serieus.

Je kunt een AD binnen lopen maar men verkoopt geen sportmodellen van staal Omdat ze er geen hebben.

Haha ben benieuwd wat ze dan zeggen. Want strict genomen valt er voor hun toch weer geld te verdienen…

Da’s geen toeval…

1 like

Ik denk dat de vriendelijke dame die de koop met je heeft afgehandeld en die zulke lekkere koffie kan maken nog enigszins verbaasd zal zijn, maar haar chef zal je handenwrijvend direct een onbetamelijk bod doen…

Ze worden veelal gereserveerd en verkocht aan hun beste klanten. Een van de redenen is oa dat zo’n wachtlijst volstaat met mensen die het horloge toch direct flipperen voor de poen. Ja die enkele liefhebbers op de lijst, zijn er de wel een beetje de dupe van.