Voor een aantal zit de vakantie er al op, anderen beginnen er net aan en er zullen er ook genoeg zijn die hem nog iets later hebben. Of voor degene die het vakantie gevoel hebben natuurlijk.
Hoe nemen we onze horloges nou mee als we op vakantie gaan, dagje weg misschien? Of elk andere vorm die je maar kunt bedenken.
Je hebt reisetui’s, watch rol en allerlei ander soorten boxen en mapjes of gewoon een kleinere box waar je thuis je horloges ook in bewaard.
Afgelopen week ben ik een dagje bij mijn schoonouders op de camping geweest. Ik wilde mijn Citizen Tsuyosa om de pols maar omdat ik ook ging zwemmen wilde ik ook mijn Seiko 5 sports mee om in het water ook lekker de tijd te hebben. Omdat ik nog geen reisboxje of in welke vorm dan ook heb ging het horloge mee in haar orginele box en op vakantie neem ik altijd mijn box mee waar 4 horloges in kunnen. Niet ideaal natuurlijk.
Vandaar, laat zien hoe jij jou horloges meeneemt en wat je ervaring daarbij is.
Mijn verwachting was toch wel heel erg anders haha. Net als thuis vind ik het fijn om op vakantie ook een beetje te wisselen. Zelfs met een dagje uit neem ik soms twee horloges mee.
Maar ook als ik maar één horloge mee zou nemen ergens naartoe neem ik een box mee zodat ik het ergens in kan doen als ik het horloge af doe.