Hoe nemen we onze horloges mee?

Ik neem er altijd één aan de pols mee en één in de watchroll. Daarnaast koop ik praktisch iedere vakantie een leuk horloge als aandenken. Kortom: ik ga altijd met twee horloges weg en- als ik niet bestolen word- kom ik er met drie terug. :grinning:

De watchroll heb ik destijds op eigen specificatie laten maken door Wesley; een oud forumlid. Zeer tevreden over nog altijd! :ok_hand:

8 likes

Vakantie speelt zich vaak ook af in andere tijdzones, en ik heb maar één traveller GMT waarbij je simpelweg de uurwijzer in stapjes voor-of achteruit kunt zetten:

4 likes

Neem zelf meestal maar 1 horloge mee op vakantie. En die gaat natuurlijk om de pols. Mocht ik meerdere horloges meenemen, dan rol ik ze vaak op in n plastic zakje en stop ze vervolgens in n etui.

1 like

Op vakantie neem ik helemaal niks mee, vaak veel te warm om een horloge te dragen.
Dus lekker in de kluis

1 like

Zo natuurlijk.
4e9543509cd7a6355da2bab2154ed848

8 likes

Op deze manier:

8 likes

:raised_hands: gelukkig toch nog iemand :raised_hands:

Neem op reis/vakantie minimaal twee en maximaal vier horloges mee. Eén om de pols uiteraard en de andere drie in lederen brillen zakjes en dan goed verstopt tussen de kleding om schade te voorkomen. Lees; ik heb behoefte aan een watch roll

1 like

vroeger zo:
d79203fe71d5fa9604406d630a835cc1ffc87e59_1_500x500
want

nu:
niet

6 likes

Meestal gaat deze watchroll mee (zoals momenteel ook):

Noot: mijn vakanties zijn eerder rustiger van aard :sweat_smile:

5 likes

Meestal een horloge om en de ander in dit compacte horloge case.

https://www.trendhim.nl/cliff-zwart-horloge-reisetui-p.html

Dit ding weegt slechts 45g en houdt een horloge veilig tussen de bagage.

Ik kies vaak mijn G-Shock of Hydroconquest voor het strand of avontuurlijke activiteiten. En daarnaast een van de anderen, afhankelijk van de setting.

1 like

Mooie travel case van AlieXpress

8 likes

7 likes

Een om de pols.
Een, max twee in deze zakjes in mijn toilettas in de koffer.

1 like

:point_up_2:t2:
Same here

2 likes

Ik aan mijn pols, dat is dan ook de enige die meegaat :slightly_smiling_face:

1 like

Die gebruik ik ook inderdaad. Zie een paar posts hierboven. Best mooi ding.

2 likes

Is dat een 4420-9990?

1 like

Één om de pols

2 likes

Wat? Alle zestig? :wink: