Hoe nemen we onze horloges mee?

Vorig jaar een reisetuitje met toen 3 horloges, dit jaar neem ik er maar een mee, en die zit om mijn pols! :wink:

1 like

Een compacte zes of een compacte één extra. Toegegeven dit werkt uitstekend voor horloges op bandjes, niet op metaal. Ook toegegeven, op reis die ik meestal niet meer dan één om de pols en een of twee extra. Dat is dan meestal mijn praktische solar ‘beater’ die een stootje mag hebben en er ook al zo uit ziet, zodat ik ook actief of meer risicovol kan zijn als ik dat wil. En die gaat vaak helemaal nergens in. Gewoon los in een vak van een tas.

3 likes

Scherp!
Zo goed als… het is de 49999, de voorloper, die enkel in mijn geboortejaar is geproduceerd. :partying_face:
“Early versions were numbered 49999 while later versions are labelled 4420-9990.”

1 like

Very nice. Een van leukste king seikos.

1 like

Meestal 1 quartz en 1 mechanisch horloge mee waarvan minimaal 1 waterdicht en voorzien van een aantal nato’s zodat die snel gewisseld kan worden wanneer nat.

Het horloge dat niet gedragen wordt zit dan gewoon los in de toilettas.

1 like

Gewoon in een boterhamzakje…

Nee geintje natuurlijk. Ik heb eens een mooie watchrol van @Silvester1987 gekregen en die gaat steevast mee op elke vakantie met wat horloges en bandjes indien nodig.

1 like

Als ik er meer als een meeneem, gewoon een reiseetui…

Kun je voor weinig kopen!! Geen originele boxen oid. Veel te groot!!

1 like

Ik neem altijd één beater en één dresser mee op vakantie. Overdag de beater, voor de avonden de dresser.

En hoe neem jij ze mee? Box, reisetui of in de toilettas misschien?

1 like

Eentje om de pols, en de andere in een watchroll voor een enkel horloge

1 like

Neem er altijd 3 mee in een lederen Watch rol
Een luminox, king turtle, en mijn witte Citizen fugu , en mijn Casio GBD-200-1ER heb ik rond mijn pols

1 like

Rolex in de travel pouch en dan een beater om niet snachts in Frankrijk bij een benzinestation onderweg zenuwachtig te hoeven zijn :sweat_smile:

1 like

In deze etuitjes, voor een paar euro per stuk bij Ali

1 like

In een horlogerol, en uiteraard 1 om de pols.

1 like

Zo bijvoorbeeld. Een ‘dresser’, een duiker en eentje voor als je op grimmige plekken de kroeg ingaat!

3 likes

In Schaap en Citroen etui.

2 likes

Waar is dit?

Google lens denkt Mostar in Bosnië Herzegovina

1 like

Ja ik herken het kom daar regelmatig in die omgeving.

Om mijn pols :wink:

Maar zit er aan te denken om dit jaar eens twee horloges mee te nemen dan gaat deze in zo’n case mee.

1 like