Hoe plaatsen jullie een horloge op een NATO?

Ik ben direct overgelopen naar de optie 3 club, wat een life hack! Die eindlus uit het zicht, maar vooral het feit dat hij maar eenmaal onder de kast doorloopt. Briljant. Bedankt.

3 likes

NATO’s zijn tof op een foto en k#t om de pols.
Gewoon staal of leer…. :metal:t3:

1 like

Behalve bij warm weer! :grin:

1 like

Maar wel kut met extra dikte onder de pols en maar liefst drie stukken staal die aan de onderkant in de pols drukken.

NATO is voor optimaal comfort en als beveiliging tegen het verliezen van je horloge. Alles wat daar afbreuk aan doet is niet de manier.

Methode 1 is de enige juiste. Ook het afsnijden van de extra lengte is niet correct, omdat het omvouwen van de overtollige lengte in de hardware direct de manier is om de NATO goed te fixeren.

Bombproof.

3 likes

Morgen na lange tijd weer eens een single pass NATO om met het warme weer. Zonder omgebogen flapje en met de minst mogelijke hoeveelheid hardware.

3 likes

Niet.

Kort stuk afknippen en even afbranden, dat doe ik al jaren. Single pass is makkelijker maar andere look. Eigenlijk verkies ik MN straps, maar die zijn wel aan de prijs. Moet ik ook niet inzitten met de gesp die zou lossen, want dat zit allemaal nog redelijk strak als die lost.

Filmpje niet gekeken dus geen idee wat de 3e manier is maar ik draag hem altijd ‘down under’.
Draagt prima en je hebt maar een laag tussen het horloge en je pols.
Dat afknippen snap ik niet. Dan koop je toch gewoon een single pass? :thinking:

2 likes

Elk zijn keuze wat met draagt. Zie in de branche zowel cheap ass Casio’s en smart watches als Rolex subs of GMT en VC en vanalles daar tussenin.

1 like

En dat is maar goed ook👌 Anders zou het allemaal erg saai zijn.

1 like

Dit dus. Dat rare flapje knip ik er meteen af, slaat nergens op.

Indien beschikbaar, ja. Maar soms is er alleen zo’n rare met flapje beschikbaar. Dan gaat de schaar er in.

2 likes

Dan mis je deze

10 likes

Nice. Ik zoek nog een sleutelhanger. Goed excuus om een nieuwe nato te zoeken :grin:

1 like

Had er nog één liggen :blush:

5 likes

Camouflage

Dan vind je de sleutels nooit meer terug.

6 likes

1 natuurlijk.

Over de rest zeggen we hier: gaat daarmee naar den oorlog …

1 like

:rofl:

1 like

haha kijk dat is wel goed bedacht!

Proppen, heerlijk! Net als prakken……