@AlainV kassa aub
Goedemiddag @rorymoer,
Ik heb interesse in de [Seiko alarm chrono][Seiko 7T32-7C60] die u te koop heeft staan. Doordat ik nog maar kort lid ben kan ik zelf nog geen PB sturen vandaar dat ik het even op deze manier doe.
Ik zie uw bericht tegemoet,
Mvg,
Nick
Beste @bkbracing ,
Ik heb interesse in jou aansteker mocht deze nog beschikbaar zijn zou je mij dan een PB kunnen sturen.
Vriendelijke groet,
Ik ben een nieuw forum lid en wil graag in contact met @jurgen2
Zou je mij een bericht kunnen sturen?
Heb je een bericht gestuurd
Goedeavond ,
Ik ben een nieuw lid op horlogeforum .
@Plees kunt u mij een bericht sturen . Ik heb interesse in de BOR bracelet die u aanbied .
Alvast bedankt .
Mvg , Ricardo
Zie pb
Hallo, ik ben me aangemeld als nieuw lid.
Ik zou graag in contact komen met @Azer85.
Ik ben geïntereseerd in de Hamilton Jazzmaster die u aanbiedt.
Mvg Peter
@Luie_Perfectionist ook via deze weg - ben nog maar net lid en kan je geen PB sturen. Interesse in je Rolex Air king 14000. Stuur je me PB? Regio Antwerpen. Mogelijk om ze te fysiek te zien? Bij ok, kan ik meteen overschrijven.
Hallo @FilipD ik wil je graag berichten over je black bay harrods, zou je mij een berichtje willen sturen?
Blijkbaar account te lang niet gebruikt, waardoor ik een nieuwe heb moeten aanmaken en nog geen berichten kan sturen
@Cal219 interesse in deTe Koop: Seiko Prospex Speedtimer SSC939P1 Solar full set Pricedrop €445,- !! Kun je me een pb sturen?
@Igor: Ik zal een mooi horloge alleen kan ik je geen bericht sturen (ben helemaal nieuw).
kun je me een bericht sturen graag?
Verder in onderstaand topic…