Ik ben nieuw: Hoe stuur ik een PB-tje of reageer ik op een bericht?

@Amsterdamcallin

1 like

@MaPaLu volgens mij wilt @Maurice.rmt met je in contact treden (verder geen connectie met hem, anders dan dat ik zag dat hij op een gezocht advertentie van je reageerde)

1 like

Bedankt voor dit bericht. Ik ben nieuw op het forum en nog zoekende hoe het werkt.
Vriendelijke groet, Maurice

1 like

@Horloge24

Hoi @Horloge24 (Andre),

Ik heb een Cartier Tank van mijn vader mogen overnemen, echter moet deze grondig nagekeken worden en verguld worden. Ik zag veel positieve reacties in het forum over jou en zou graag in contact komen zodat ik foto’s kan delen en eventueel een afspraak kan inplannen.

Ik kan nog geen PB sturen, is het mogelijk om mij een bericht te sturen.

1 like

Ik zou graag in contact komen met @serge2 voor een prijsopgave betreffende een reparatie van een Omega constellation uit de jaren 70. Kan iemand daarmee helpen?

1 like

Je hebt hem getagd dus hij komt vanzelf bij je in de lucht :+1:

1 like

Hoi, ik ben nieuw op het forum.

Ik zou graag in contact komen met @Bernardo want ik heb interesse in de longines legend diver.

Hier ben ik

@Bernardo kun je me een pb sturen? Want ik kan jou nog niet contacteren.

Even een vraag naar iedereen. Vanaf wanneer kan je een pb sturen naar iemand als je nieuw bent? Heeft iemand enig idee?

Met wie probeer je in contact te komen

Ik wil graag contact met @Kever. Maar dat kan niet

Het feit dat je zijn naam nu hebt genoemd zal hij het zien

@Sodjer: Heb je een bericht gestuurd.

Hey, ik ben net nieuw op dit forum en was een beetje aan het rondneuzen en kwam voorbij de Junghans Meister handaufzug PVD en had intresse, maar kan nog geen bericht sturen. Dus probeer het even via deze manier. @Hubertje zou je mij misschien een bericht willen sturen, want vind het een erg mooi horloge

Goedenavond, ik ben nieuw op het forum en kom graag kom ik in contact met hans06.
graag een berichtje terug als je het leest. Mvg Lowie.

Zo heb je meer kans @hans06

Dankjewel.

Ik kan @Ant geen berichtje sturen over zijn Tissot, ben net lid geworden, dus dan mag je nog geen PB sturen :thinking:
Ff zo proberen en we zien wel wat het wordt…
groetjes

1 like

Heb je een pb gedaan!