Hoe slecht is HF voor gemiddelde horlogeverslaafde?

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::clinking_glasses:

Precies, MP en Ebay zijn veel erger dan HF :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Ah jij bent die man die al een week voor de einddatum begint te bieden wat weer anderen met dezelfde mindset triggert om ook te gaan bieden zodat er, nog 6 dagen te gaan, al tientallen biedingen zijn gepleegd wat weer mensen aantrekt etc etc. Kortom, dus door jou zijn ALLE horloges te duur. :astonished:

Ik ben wel redelijk verslaafd. Denk ik. Of is het niet normaal dat ik mijn zoon @daffie noem en mijn dochter @anon50762135EV ? Of heten ze wel echt zo…:thinking: kweenie eigenlijk…

7 likes

Pa…tijd voor slaapie slaapie…dus dicht die laptop. Oogjes dicht en snaveltjes toe :zzz::kissing_heart:

3 likes

Waarschijnlijk kennen ze elkaar al, pas op :upside_down_face:

3 likes
3 likes

Dek je me weer even toe?

1 like

…en nog even stukje voorlezen…maar dan echt de oogjes toe hoor.

1 like

Nee jo geen schijn van kans. Ze heeft m al geflipperd voordat @anon50762135EV van haar bestaan af weet.

3 likes

Dat ze überhaupt al weet wat flipperen betekent…het “zaadje” is al geplant door @anon50762135EV ben ik bang :joy::joy:

1 like

Sjesus zeg! Dat kind is 4!

2 likes

Oeps

2 likes

:joy::see_no_evil:

2 likes

Nope, ik gebruik altijd een snipeprogramma. :sunglasses:

1 like

Haha, dàt inderdaad! :lying_face::face_with_raised_eyebrow:

Sinds een paar maanden echt actief (dagelijks, 103 dagen op rij nu… :grimacing:). Onwijs veel geleerd over het hele spectrum aan horloges maar hoe meer je ervan weet…

Ik kwam begin dit jaar wat oriënteren op een nieuwe aanwinst van €500-€1000 in de verwachting ‘er dan weer even tegenaan te kunnen’… :smirk:

Het werd een Speedy pro en inmiddels blijk ik ook gevallen te zijn voor Pogues en Bullheads, vind ik dat een vintage dresser (Omega Constellation of Cosmic?) eigenlijk ook niet kan ontbreken en is een DJ met een white dial toch ook wel heel mooi…

Tot een paar maanden terug had ik van de meeste van deze horloges nog nooit gehoord… :scream::scream::scream:

O ja, en er is een G-shock onderweg van een forumlid en er zijn al de nodige (NATO) banden via het forum binnengekomen…

Even los van alle uren lezen, liken en foto’s uploaden…FB is er niks bij :face_with_hand_over_mouth:

Mijn kinderen krijgen hun rijbewijs als ze er voor hun 18e niet aan beginnen… :joy::joy:

Edit: of zal ik ze op hun 16e maar gewoon een skx-je geven… :smirk:

9 likes

Goed : Ik koop minder horloges op gevoel maar wacht op het juiste horloge. Ook al moet ik daar dan nog even voor sparen.

2 likes

Hier rondhangen werkt idd verslavend…zonder enige twijfel.

1 like

Als je in je leven wilt bezuinigen op horloges, is dit inderdaad de verkeerde plek. Geldgebrek helpt in mijn geval uitstekend, maar sommigen hebben ook wel baat bij het volgende:

5 likes

:joy::joy: