Hoe snel is Fedex over het algemeen?

Ik heb een paar keer FedEx gebruikt vanuit de VS en dat was eigenlijk altijd top maar het viel me in de tracking op dat ze nogal bijzondere routes nemen. Vanuit de VS naar Duitsland, dan naar Frankrijk en dan pas naar Nederland bijvoorbeeld.

1 like

Ja dan gaat het via een aantal hubs van waaruit het weer verder verdeeld wordt o.i.d.
Ik hoop dat het snel gaat, dat het komt ben ik wel zeker van.

1 like

Als er daadwerkelijk is betaald voor express dan kan de verzender een klacht indienen. Ik heb laatst een express zending via PostNL (eigenlijk UPS) verstuurd naar Spanje maar deze kwam een dag later aan. Na reclamatie kreeg ik de volledige verzendkosten vergoed.

1 like

Diverse malen vanuit Zuid-Spanje met Fedex binnen 24 uur voor €25 verzending!
Zat natuurlijk geen water tussen :yum:

Achterlijke Engelsen. Brexit yeah!

1 like

Mijn Farer Lander is via Fedex vanuit de UK naar NL gekomen. Ik wist dat ik op het moment van afleveren niet thuis zou zijn en de week erna was ik met vakantie, dus ik had voor de eerste afleverpoging al gebeld of ik het pakket op kon halen bij een pick-up point/distributiecentrum. Dat kon tot m’n verbazing, ik moest wel wachten tot de koerier terug was van z’n route. De distributiecentra zijn echter dun gezaaid, dus de kans is groot dat je >30 min. in de auto moet zitten om het pakket op te halen (had ik er destijds graag voor over).

1 like

DHL EXPRESS of DHL PARCEL maakt een groot verschil.
Uit de US met express 4 - 5 dagen en met parcel tot 40 dagen.

1 like

Ik werk ook met FedEx samen, UK max 2 dagen. Heb je geen trk nr dan?

1 like

Ja die heb ik wel maar geeft nog niks weer.

Dan heeft verkoper pakket nog niet aan FedEx overhandigd. U hebt wss reeds moeten betalen aan chrono?

1 like

Yep, volgens de status is het in vervoer.

//eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.net

1 like

Dat het zo lang onderweg zal zijn hoe de afzender het heeft ingegeven, je hebt int.priority (1-2dagen) of economy (5-8dagen)

1 like

Dat is zeker mogelijk , FedEx werkt ook met onderaannemingen samen.

1 like

Ik ook! Fedex is top, snel en betrouwbaa. Doorgaans wel invoerkosten etc. maar aangezien het hier om UK gaat speelt dat probleem dus niet :grinning:

Voorlopig nog niet nee met UK maar die Brexit…

Ik krijg het vermoeden dat het zoiets zal zijn omdat ik in de deal ook een stalen band erbij heb die nog nageleverd gaat worden. Dus in principe moet hij 2 x verzenden in dezelfde prijs. En op zich heb een nette deal met hem kunnen maken. Ik krijg hem op leer en die is in principe gratis omdat ik heb betaald voor een bracelet.

Op zich niet zo een punt maar wel jammer omdat ik ervan uit ging dat vanuit de UK met een koerier het snel zou gaan. Met de Royal Mail kun je gewoon lang wachten, die zijn erg traag.

Heb de laatste sturmanskie ontvangen uit Engeland met royal mail. Geen klachten over. Vrijdag op de bus gegaan en maandag door Bpost geleverd. Mooi toch.

1 like

Ohw, das zeker niet slecht nee.
Ik heb toen ruim een week zitten wachten op een zending van Cristopher Ward.

Mss gewoon geluk hè.

1 like

Je zou nu toch kunnen zien welke Fedex verzend optie gekozen is met T&T ?!

1 like