Hoe snel is Fedex over het algemeen?

Hope, helaas niet.
Ik ga de verkoper maar even een mailtje sturen denk ik.

Klote is dat he, wachten duurt echt lang :unamused:

1 like

Hahah, ja is altijd wel jammer maar je verwacht UK => NL is wel snel.
Maar dit is wel het horloge waar ik zo benieuwd naar ben. Van al mijn andere aankopen was dat wat minder omdat best veel van te vinden is.

Maar van deze niet en ben zoooooo benieuwd naar dat MOP oftewel parelmoer of paarlemoer en ook het horloge zelf. En heb 3 jan de verjaardag van mien pa dus had het leuk geweest om de NA erbij te hebben.

2 likes

Doos wijn uit Spanje binnen 34 uur op de mat ! Top :dark_sunglasses:

1 like

Gewoon door de brievenbus?

1 like

En binnen 34 uur ook weer leeg retour?

2 likes

U overschat mijn inname :nerd_face:
p.s. 15%
p.s.2 wij hebben een voordeur

1 like

Met UPS kan het gewoon de volgende dag vanuit UK geleverd worden , zou met Fedex ook moeten kunnen lijkt me dan

1 like

Moet ook kunnen en heb de verkoper al gemaild.

Wat eerder is opgemerkt door iemand kan het zijn dat de verkoper voor economy heeft gekozen en dat duurt dus langer dan express. Dat heeft hij vermoedelijk gedaan omdat hij de bracelet nog na moet sturen en dacht dat scheelt me knaken. Op zich heb ik een scherpe deal kunnen maken dus ondanks dat ik het jammer vind snap ik dan zijn keuze en kan er best mee leven al vind ik het wel jammer.

Liever morgen dan over een week of misschien iets langer om de pols.

1 like

Tata tatatarataaaaaaa, het zal toch niet?

Me happy campert, Fedex was nogal laat met zijn t&t maar het is gelukkig morgen ipv de 8e.

Allen dank voor de input en ik ben nu plaatjes verschuldigd als die er is :joy:

En dan mag ik deze op de plaat gaan zetten

3 likes

Dat is weer super spannend! Bij sommige horloges zijn we toch net wat nieuwsgieriger dan bij andere…

Ps voor vanavond: slaap lekker whahaha:
image

1 like

Oh, cool is dit live in Manchester? Dan wordt het spannend ja :joy::joy:

Ach man ik ben zo nieuwsgierig naar die Perlmutt S en ik niet alleen. De eerste en de enige op het forum hier zover ik weet. Sowieso naar het horloge an sich hoor en zo sterk had ik bij mijn anderen niet :smiley:

1 like

En nu ist zover :see_no_evil:

1 like

Hahaha, ik denk toch dat de Sinn mooier is dan de CW65 vintage en ik heb hem net uitgepakt.
Maar ga even snuffelen bij CW.

Edit: volgens mij nog gewoon de volle prijs hoor https://www.christopherward.co.uk/c65-trident-classic-vintage-edition-2-1-1

Daar heb je helemaal geen tijd voor! Wij willen foto’s zien!

1 like

Eerst douchen :joy:
Ik heb hem al gezien, niets bijzonders

1 like

https://www.christopherward.eu/events/jansale2019?utm_source=bronto&utm_medium=email&utm_term=Jan+Sale&utm_content=Wk40-JanSale-Preview&utm_campaign=03/01/2019&_bta_tid=183197938621392152120009618462096940298678072164161453945021629262989197575561418017421146575445926668&_bta_c=4wzkuh5rhfuufvgr4d6csdu5vpf4a

1 like

Tadaaaaaaa! Even snel met de telefoon en excuus voor de stofjes…
Pa is jarig dus ga zo weg maar meer en betere plaatjes volgen.

5 likes