(Hoe) sparen jullie?

36

2 likes

Haha nee zeker niet. Ik heb als ambtenaar een vrij goed salaris maar niet buitensporig. Maar ik ben ook vrij conservatief met uitgaven. Dat heeft ook redenen. Ik ben alleenstaand dus wat ik verdien is het ook, en daar moet ik alles van betalen. Als tweeverdiener had ik nog aanvulling. Ik heb kinderen en die kosten geld. Ik ben laat begonnen met een vaste baan, dus dat betekent minder pensioen straks en ook dan niemand die het aanvult (ging er altijd van uit dat mijn vriendin nog een jaar of zes moest doorwerken als ik met pensioen zou gaan). Met geld smijten geeft me teveel onzekerheid. Opmerkingen als joh geef het uit, je leeft nu vind ik wat kortzichtig.

Jaren in Nijmegen gewoond, maar om een fatsoenlijk huis te kunnen kopen naar Lent verhuisd.

1 like

36.:sunglasses::+1:

1 like

Moet ik dat horloge wel vinden :sweat_smile:

Ik ben altijd wel jaloers as ik hier mensen zie met een bepaald horloge wat ze al 10 jaar hebben en er nog helemaal verlief op zijn :joy:

Ouch Lent!!! :rofl:
Wél meer ruimte daar ja…en beter betaalbaar!

Veel Nijmeegse vluchtelingen trekken naar Lent! :shushing_face:

1 like

Dit is helemaal waar. Niet in geld - of horloges - te vatten.

Indertijd: bovenwoning Oost: 500.000 gulden. Woning met tuin en drie verdiepingen Lent: 412.000 gulden.

3 likes

Kom toch naar de biblebelt, @Blauwbeer. Dan krijg jij voor dat geld er ook nog een mooie kelder bij. :wink:

1 like

Ik ben bang dat er dan op een gegeven moment “heiden” op mijn garagedeur wordt geschilderd.

2 likes

Wel leuk wonen op veel plekken in de bible belt…

1 like

En hoe moet jij dat weten? Amsterdammer. :face_with_raised_eyebrow:

Heb gewoond in Nijmegen, en zuid-Oost Brabant. Heb een vrouw uit de biblebelt gered, om met haar te leven in zonde.
Kom er geregeld :smile:

Gewerkt in Barneveld…

3 likes

Nee :smile: ik betaal daarentegen wel alle vaste lasten, hypotheek, etc