Hoe stuur ik een PB-tje

Ik denk dat je nog geen trustlevel 1 bereikt hebt, vandaar dat berichten verzenden niet lukt. Even wat likes uitdelen en wat reageren op posts en dat komt vanzelf

1 like

Als reactie op een ontvangen bericht, dat kan volgens mij wel.
Dus als @Koopverslaafd een PB stuurt aan @Offroadfreak8582 dan start wel correspondentie dacht ik.

1 like

Vanmorgen gedaan, geen idee of hij het ontvangen heeft

1 like

Graag kom ik in contact met @junior vanwege zijn verkooptopic. Als degene mij een PB kan sturen, graag! Ik ben nieuw en kan geen pb sturen.

1 like

Dat komt goed nu je hem hebt getagd!

1 like

Present!
Ik stuur zo even een PB (zie je vanzelf een groen envelopje bij je icoon verschijnen).

1 like

Ik kom graag in contact met @SSFS over verkoop topic (CWC). Hoop dit werkt.

1 like

How much time on the forum we need to send an MP?

Thank you for your reply!

use @username , user will be notified

1 like

Ik kom graag in contact met @ReizendeOomRoel ivm zijn Apple Ultra 2 aanbieding.

1 like

Done! :white_check_mark:

Ik kom graag in contact met @ReizendeOomRoel ivm interessw in zijn Revelot Hexmariner

Done! :white_check_mark:

Ik kan als nieuwe lid nog geen PB sturen, maar ik kom graag in contact met @Gurbe om wat NATO-bandjes van hem te kopen

@Jorrieeee Ik heb ook een net nieuw account, maar ben erg geĆÆnteresseerd in jouw OriĆ«nt SK 70’s retro. Zou jij mij misschien een bericht kunnen sturen?

1 like

Net berichtje verzonden. Hij zal wel contact met je opnemen hoop ik.
Mvg,
JesĆŗs

1 like

@Jorrieeee perongeluk jouw bericht verwijderd ook nogšŸ˜… graag een nieuw berichtje als het kan, erg lastig hiermee om te gaan als nieuw gebruiker hahah.

1 like

Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw hier en kan helaas nog geen PB versturen. Ik zou graag in contact willen komen met @nitram i.v.m. zijn Seiko die hij te koop aanbiedt. Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?
Bij voorbaat dank :pray:t2:

Mvg, Klukske

Het is ondertussen al gelukt om PB te versturen.

Ik zou graag in contact willen komen met @Hornet
Kan nog geen PB’s sturen.
Gr, Paul

1 like