Ik denk dat je nog geen trustlevel 1 bereikt hebt, vandaar dat berichten verzenden niet lukt. Even wat likes uitdelen en wat reageren op posts en dat komt vanzelf
Als reactie op een ontvangen bericht, dat kan volgens mij wel.
Dus als @Koopverslaafd een PB stuurt aan @Offroadfreak8582 dan start wel correspondentie dacht ik.
Vanmorgen gedaan, geen idee of hij het ontvangen heeft
Graag kom ik in contact met @junior vanwege zijn verkooptopic. Als degene mij een PB kan sturen, graag! Ik ben nieuw en kan geen pb sturen.
Dat komt goed nu je hem hebt getagd!
Present!
Ik stuur zo even een PB (zie je vanzelf een groen envelopje bij je icoon verschijnen).
How much time on the forum we need to send an MP?
Thank you for your reply!
use @username , user will be notified
Done!
Done!
Ik kan als nieuwe lid nog geen PB sturen, maar ik kom graag in contact met @Gurbe om wat NATO-bandjes van hem te kopen
@Jorrieeee Ik heb ook een net nieuw account, maar ben erg geĆÆnteresseerd in jouw OriĆ«nt SK 70ās retro. Zou jij mij misschien een bericht kunnen sturen?
Net berichtje verzonden. Hij zal wel contact met je opnemen hoop ik.
Mvg,
JesĆŗs
@Jorrieeee perongeluk jouw bericht verwijderd ook nogš graag een nieuw berichtje als het kan, erg lastig hiermee om te gaan als nieuw gebruiker hahah.
Hallo beste mensen,
Ik ben nieuw hier en kan helaas nog geen PB versturen. Ik zou graag in contact willen komen met @nitram i.v.m. zijn Seiko die hij te koop aanbiedt. Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?
Bij voorbaat dank
Mvg, Klukske
Het is ondertussen al gelukt om PB te versturen.