Hoe stuur ik een PB-tje

Dit wordt zo gezien :ok_hand: Je mag vast snel een reactie verwachten van @tach

Beste @RNooij ,

Middels deze weg wil ik contact met je leggen om een bod uit te brengen op de William Wood Valiant uit je advertentie.

Bij voorbaat dank!
Tom

Hallo, ik zou in contact willen komen met @Amsterdamcallin voor de aangeboden Bulova Lunar Pilot op Velcro + Carbon strap. Wil je mij een berichtje sturen? :slight_smile:

Ha forumgebruikers,

Ook ik ben nieuw en wil graag in contact komen over een verkoopadvertentie, in mijn geval met @Jeffrey1984. Ik verklaar me graag nader in een PB, email, oid. Zou je contact met me willen opnemen?

Bij voorbaat dank!
Toine

Dag forumleden,

Ik zou graag in contact willen komen met @HeinW om te reageren op de advertentie voor de Miltat oyster band voor de spb14x.
Zou je mij een berichtje kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Marc

1 like

Ook ik heb net een nieuw account aangemaakt en kan dus nog geen pb sturen, ik zou graag in contact komen met @anon98360732EV m.b.t. zijn Seiko Speedmaster.

Daarom mijn vriendelijke verzoek om mij een PB’tje te sturen :slight_smile:

@M035
Hallo, ik zou graag met je in contact komen m.b.t de Tudor, zou je mij een PB kunnen sturen ?

1 like

Hi, ook nieuw hier en kom graag in contact met @royce ivm een Seiko.

Dat zal vanzelf goed komen nu je hem getagd hebt :wink:

1 like

Hello @Okko,
I am interested in an Omega you have for sale. I would appreciate if you could send me a message to get in contact. Thank you.
Best, Andrei

1 like

Too late…

1 like

It’s already sold I’m afraid!

Hoi! Sinds 2 weken op het forum en interesse in de Rolex GMT 16710 van @Sub64, maar kan helaas nog geen berichtje sturen! Hoop via deze weg met je in contact te kunnen komen!

1 like

Hallo @Henkjan91, kan je mij een berichtje sturen? Doordat ik nieuw ben kan ik niet direct contact opnemen.

Beste @Vinwat zou je mij svp een bericht kunnen sturen? Mijn geliefde Memovox is opeens gestopt en ik hoop dat jij me er mee kan helpen. Vriendelijke groet, Ronald

Ik heb dus precies dezelfde kwestie :see_no_evil: ik wil nog een fatsoenlijk voorstel bericht schrijven, maar daar wil ik even de tijd voor nemen. Graaf zou ik met @Seamaster95 in contact komen ivm een mooie vintage Omega die hij te koop heeft aangeboden.

1 like

Hi, @anon92524901EV, door het nieuw zijn kan ik je nog geen pb’s sturen maar ik had wat vragen over je baltic. Kan je even contact opnemen? Thx

Hallo, ik ben ook nieuw op dit forum en kan daarom geen privƩ bericht sturen. @Captaingingerbeardd. Zou je evt. contact met me kunnen opnemen i.v.m. jouw explorer? Dank u.

Ik heb hetzelfde probleem en zou in contact willen komen met @RvD033 ivm de Tudor Black Bay die hij verkoopt.

1 like

Ik zou in contact willen komen met @Koopverslaafd voor zijn Omega. Helaas lukt het niet om een PB te sturen. Waarschijnlijk ook omdat ik nieuw ben.

Groeten!

1 like