@blastajp wil see your message when hé is online.
@Flippeke Ik ben nieuw hier dus ik mag je geen pb sturen. Ik heb interesse in de GM-2100-1AER die je te koop aanbiedt. Hoe kom ik met je in contact?
Dat komt vanzelf goed nu je hem getagd hebt
Hoi Tbone, er zijn 3 andere geïnteresseerden voor je, mocht het niet lukken dan stuur ik je een bericht.
Prima. Dank voor je reactie.
Hoi! Ik zou wel graag in contact willen komen met @Watchmaster betreffende een aangeboden Tudor. Kan nog geen pb sturen ivm nieuw account op dit forum. BVD
Goedemorgen,
Als nieuw lid kan ik geen PB sturen of een reactie plaatsen bij een horloge die te koop aangeboden wordt.
@RickGMT zou je mij een persoonlijk bericht kunnen sturen in verband met jouw Tudor Harrods?
Hallo,
Als nieuw lid kan ik nog geen PB sturen maar had graag contact opgenomen met @Ady i.v.m. een voorstel voor de Alpinist die in het blauwe gedeelte staat.
Alvast bedankt!
J
Hi Jelle, ik heb je een bericht gestuurd. Laat maar weten of je het kan lezen.
Groet
@Drebin ik ben een nieuwe gebruiker en kom graag met je in contact over CITIZEN BN0150. Ik kan helaas nog geen persoonlijk bericht sturen. Ik hoop dat het via deze weg lukt. Als hier iemand mee kan helpen, bij voorbaat dank!
Je hebt een berichtje
@Tokes ik ben een nieuwe gebruiker en zou graag met je in contact komen. Ik zoek een betrouwbare plek voor onderhoud in de buurt van Nijmegen en ik lees goeie verhalen over je. Gaat in eerste instantie over een Omega Cal 551 in een Constellation 167.005 en een Cal 562 in een Seamaster pre De Ville 14770 2 SC.
Van de 551 mist volgens mij ook het regulatorschroefje…
@Leanbackevan Hello, I am interested in Kemmner you have for sale. I can’t send PM yet, can you PM me? Thanks in advance!
Hallo @Jakko ik ben een nieuwe gebruiker en zou graag met jou in contact komen over de Casio.
Groeten
Beste @YoYo1999,
Ik heb mogelijk interesse in je Breitling. Zou je me een berichtje willen sturen? Alvast dank.
Beste @Veblen wil je me aub een PB sturen? Heb interesse in de Seiko maar kan (nog) geen PB sturen. Bedankt.
Beste @B1_ ,
Ik kom graag in contact over de Hked Bund. Zou je me een PB willen sturen? Bij voorbaat dank!
Heb je pb gestuurd als het goed is kun je daarop terug antwoorden horloge is nog beschikbaar mvg
Heb je pb gestuurd als het goed is kun je daarop terug antwoorden horloge is nog beschikbaar mvg