Hoe stuur ik een PB-tje

Dankjewel @Roog
We zijn inmiddels prettig in contact!

2 likes

Ik wil graag als nieuw lid in contact kopen met @Pat486
Het gaat op de Apple Watch die aangeboden wordt.
Helaas kan ik geen PB sturen.
Daarom maar op deze manier.

Bedankt alvast!

1 like

@HorlogeOpa ik kan geen PB sturen omdat u dit momenteel blokkeert (die melding krijg ik)

Geen idee waarom eigenlijk. @TheStig maar hcptdg01@gmail.com mag ook :+1:

Komt wellicht door jouw trustlevel -1?

Nope, ik kan je ook geen pb sturen. Waarschijnlijk staat er iets bij je instellingen niet goed.

Heb je dit vinkje ook aanstaan?

1 like

Is aangepast :+1: dank voor de tip.

1 like

Zou nu weer moeten lukken.

Hans

Goedemiddag,

Als nieuw lid zijnde was ik graag in contact gekomen met @bartman betreffende de Hamilon Intra-Matic die hij op dit forum aanbiedt. Bij deze, Bart, ik kijk uit naar een PM van jou! :+1:

Groeten,
Koen

Dag beste medegebruikers van dit forum.
Ik heb mij vandaag aangemeld als nieuw lid. Ik volg dit forum al langer en heb mij nu dan eindelijk als nieuw lid aangemeld.
Binnenkort krijg ik (nou ja, ik moet er natuurlijk wél voor betalen…) een gloednieuwe Omega Speedmaster Moonwatch Professional. Ik wil de Speedmaster graag met een mooie leren band gaan dragen en heb op dit forum als een paar “treads” gezien, die over KO-banden gaan. Veel foto’s met prachtige banden en ik begrijp dat iedereen, die bij KO een band heeft besteld zeer lovend is over kwaliteit, prijs enz.
Ik zou daarom ook graag een horlogeband door KO willen laten maken.

De berichten die ik heb gezien met de foto’s van door KO gemaakte banden zijn van enkele jaren geleden. Ik heb eerst zelf gezocht op dit forum, maar kan niet achterhalen of KO dit nog steeds doet. Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht. Verder heb ik nagekeken op welke wijze ik met KO in contact zou kunnen komen.
Ik begrijp dat dat via een PB kan, maar ik maak geen gebruik van sociale media en heb dus ook geen Facebook. Bovendien lees ik hier dat nieuwe leden nog geen PB kunnen versturen.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik met KO in contact kan komen?

@Ko-Banden melden bij kassa 74 aub

Hallo, ik ben sinds gisteren lid en heb dankzij deze topic (en lang zoeken) gevonden dat ik geen berichten kan sturen ^^

Ik had graag in contact gekomen met DefenderBoris ivm zijn Casio advertentie.

Als je dit leest @DefenderBoris , zou jij mij een berichtje willen sturen aub?

Alvast dank

Pb gestuurd

Goedemiddag!

@ReizendeOomRoel zou jij mij een berichtje kunnen sturen ivm de orient star? Of zou iemand hem kunnen taggen?

Alvast bedankt!

1 like

Done :white_check_mark:

1 like

Goedemorgen,

Ik zou graag in contact komen met @The_Don over zijn Explorer II, zou iemand hem kunnen taggen?

Alvast bedankt

Dat heb je zelf al gedaan :smile:

Whoops je hebt gelijk! Kreeg geen optie om te taggen dus maar precies de username overgenomen, it works! :wink:

2 likes

@Moony93

Ik stuur je een pb

@NielsJ ik heb interesse in jouw YM, kunnen we even contact hebben? Mvg Jeroen

Hi I am new here and do not understand much Dutch. I am trying to make a private message to
@blastajp but I cannot find any message function that is active anywhere. It is about the Omega 176.005. Thanks. Best regards Thomas