Hallo, ik ben nieuw op het forum, dus het is onmogelijk om een privébericht te sturen. Ik zou graag in contact willen komen met @Anvers_watch
Ik gok dat jij @Antwerp_watch bedoelt… zo zal hij een notificatie krijgen en contact met jou opnemen (als hij dat wilt).
Hoi,
Als newbie kan ik nog geen PB versturen.
@Royce zou je ajb via een PB contact willen opnemen?
Vriendelijke groeten
Dave
Hallo allemaal, ik kwam zojuist dit fantastische forum tegen waarin onderzoek werd gedaan naar een bepaalde Cartier-referentie.
Ondanks dat ik Engels als moedertaal heb, was mijn reis door de forums zeer informatief en ben ik afzonderlijk een forumpost tegengekomen op de Watch Market van @71mark
Als u deze melding kunt lezen, wilt u dan contact met mij opnemen over de 124060?
Hallo @Serge2 ,
Ik ben nieuw op het forum en kan nog geen PB sturen. Wil graag met je in contact komen over de Pontiac Hydraulica Memomatic .
Groeten, Maarten
Ik stuur je wel een bericht en jij kunt daar vervolgens op reageren.
@Hendrixxx
Door een Google search kwam ik op dit forum uit, als nieuw geregistreerd lid kan ik niet op je te koop topic reageren van je 214270, en probeer het op deze manier.
Alvast bedankt voor je reactie.
Pb verzonden
Hallo,
Net nieuw op dit forum. Als nieuw lid kan ik nog geen PB sturen.
Zou @Albert_Neri met mij contact willen opnemen ivm een horloge dat hij te koop aanbied?
Alvast bedankt.
Hallo,
Ik ben ook nieuw op het forum.
Ik had graag contact gehad met @Henry i.v.m. zijn SBGA285G die hij te koop aanbiedt.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Mathieu
Ik ben ook nieuw en zou graag in contact komen met @SpreadingWatches ! Zou je mij een PB willen sturen inzake de Speedy?
Hallo allemaal,
Ook nieuw op het forum, zoals iedereen hierboven!
Ik zoek contact met @Bas.o ivm de verkoop van zijn Seagull 1963 38mm.
Zou je mij een pb kunnen sturen?
Bedankt!
Groet,
Marijn
Hallo, ik lees al even mee maar heb me maar sinds gisteravond geregistreerd.
Ik had graag in contact gekomen met @Cobretti voor meer info rond de verkoop van de Villemont.
Ik zou ook graag met @joranwind in contact komen omdat ik interesse heb in een horloge. Helaas pas sinds kort bekend met het forum dus nog niet lang genoeg lid om pb’tjes te sturen. Fingers crossed!
Ik zou graag in contact komen met @ferdiknoop betreft de seiko presage. Zeer mooi exemplaar en interesse vanuit mijn kant!
Hallo allemaal,
Ik ben ook nieuw en kan dus ook nog geen pbs versturen.
Zou wel graag in contact willen komen met @PaJa (NY0040-09EE).
Gaat dat hiermee lukken?
Groeten