Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier en zou graag contact opnemen met @wagyu ivm met zijn IWC.
Bedankt en fijne dag!
Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier en zou graag contact opnemen met @wagyu ivm met zijn IWC.
Bedankt en fijne dag!
Goedemiddag all, ik ben nieuw op dit forum en zou graag een PB sturen aan @Dao Het betreft de Cartier die hij aanbiedt. Kan iemand mij daar een handje mee helpen!
Dank!
Jeroen
Goedemorgen! Ik ben nieuw op het forum en zou graag in contact komen met @ferdiknoop. Groet, Rik
Hoi ik ben ook nieuw op dit forum. @ipe kan je svp contact met mij opnemen? Ben geĆÆnteresseerd in je Studio Underd0g 01. Alvast bedankt!
Goedendag,
Nieuw op het forum hier, kan nig gewen berichten sturen denk ik.
Dus even via hier dan maar;
@herman64 ik kom graag in contact voor de Tissot
Growt,
Michel
Dag Michel. Ik heb hem verkocht. Succes met het vinden van een alternatief.
Groet, Herman
Hallo ben nieuw hier en heb 2 horloge gezien bij verkoop deel
1 is seiko marine @Fate_Amenable_To_Change en 2 is breitling @TMY
graag kom ik in contact om te kijken welke bij mij past
Zo taggen in een topic werkt prima. Ik stuur je een Pb.
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en zou graag in contact komen met Amsterdamcallin, omdat ik interesse heb in zijn Seiko SPB143 die te koop wordt aangeboden.
Kan iemand hem taggen zodat we in contact kunnen komen?
Alvast bedankt.
Mvg Tim
@MaPaLu volgens mij wilt @Maurice.rmt met je in contact treden (verder geen connectie met hem, anders dan dat ik zag dat hij op een gezocht advertentie van je reageerde)
Bedankt voor dit bericht. Ik ben nieuw op het forum en nog zoekende hoe het werkt.
Vriendelijke groet, Maurice
Hoi @Horloge24 (Andre),
Ik heb een Cartier Tank van mijn vader mogen overnemen, echter moet deze grondig nagekeken worden en verguld worden. Ik zag veel positieve reacties in het forum over jou en zou graag in contact komen zodat ik fotoās kan delen en eventueel een afspraak kan inplannen.
Ik kan nog geen PB sturen, is het mogelijk om mij een bericht te sturen.
Hoi, ik ben nieuw op het forum.
Ik zou graag in contact komen met @Bernardo want ik heb interesse in de longines legend diver.
Hier ben ik
Even een vraag naar iedereen. Vanaf wanneer kan je een pb sturen naar iemand als je nieuw bent? Heeft iemand enig idee?
Met wie probeer je in contact te komen