Hoe vinden jullie dit Glycine Double Twelve

Dit had ik op ebay gezien komt uit Italie zit er wel fris uit met zijn 40 mm
Even zitten te nadenken zou dit iets wel zijn ,maar ander zijds zou toch even lang duren voor dat ik ze misschien zoude aanschaffen
Wat vinden jullie ervan

2 likes

Mooi ding!

Ja nog nooit op forum tegengekomen ,weet ook niet of deze nieuw modellen zijn ,wel iets interessant ding

Gaaf!

stond op 1000 € op ebay ,maar ik mocht een voorstel doen nog altijd wat dikke twijfels

Zeker een mooi horloge.

Ook ik vind dit een mooie casual klok.

Ik heb net mijn wanted lijst weer aangepast:

AirMan er (weer :slight_smile: ) op!

Zeker waarom niet er staat op marktplaats een te koop maar de 38 mm versie maar die wijzerplaat is wat anders net iets te druk afleesbaarheid is wat druk had ze nog op gereageerd maar toch weer voorbij laten gaan de prijs staat wel degelijk op voor 850 € kon ik ze meenemen

Ik ben meer voor de 24uurs ‘Purist’ versies, alhoewel dit ook wel een mooi horloge is…

1 like

Gave klok maar vind hem wel aan de dure kant…

Deze is gaaf👌. Niet zozeer duizend in een dozijn, zeg maar. Twijfel wel een beetje of hij enigszins tijdloos is…maar daar hebben we natuurlijk wel de flipperkast voor😉. Al met al, vet geval hoor👍

1 like

Net kreeg ik een bericht dat ik ze voor 800 € zonder verzending kon hebben ,ja dat extra kosten vanuit italie zie ik 50 € .
Tja uhh weet niet … :smirk: of deze klein of groot op de pols zou staan daar heb ik ook wat twijfels eigenlijk
wat de lug tot lug zijn heb ik ook geen idee

Is dit niet bijna dezelfde?

Ziet er vrij klein uit op de pols…

Airmans hebben redelijk lange lugs, 42 mm-versies hebben ong. 50 mm L2L

1 like

40 mm is voor mij echt de ondergrens om een horloge aan te schaffen, heb ook een bescheiden polsje van zo’n 19,5cm😌. En dan moet ie wel geschikt zijn om op een lederen nato band kunnen, geeft m wat meer smoel (vind ik). Een pols van 17 cm is mooi voor 40mm (alweer vind ik😌).

Ik heb pols van 18 cm zou dit wel goed staan

deze is wel net anders die cijfers in de wijzerplaat van 1 tot 24 staan niet op de plaatje die ik staan hebt
Niet slecht maar net te druk

Volgens mij lukt het prima op een pols van 18cm.

Deze draagt vrij groot door de lange lugs…