Hoe vinden jullie dit Glycine Double Twelve

Ik ga het even bekijken als ik wat reviews kan vinden van dit model ik vermoed dat dit model pas nieuw is van deze jaar

Mag geen probleem zijn, moet prima lukken

Mooie klok mijn tip vraag om een in dezelfde kleur blauwe lederenband zoals de wijzerplaat i.p.v die er nu op zit. Of een cognacbruine staat veel beter dan die saaie die er nu op zit!

Moore klok. Lijkt wat op deze die ik in Basel zag twee jaar terug. Maar dan zonder 24h wijzerplaat.

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watch%20inspiration/Glycineairman17_zps44b83f2f.jpg.html][/URL]

2 likes

Deze is ook gaaf mooi

Erg lange hoorns/lug.

Heeft een opgepoetste ETA 2824
dan is 1000 een flinke bom geld.

Grt.

Dat is waar , ik heb net een mail gekregen dat ik ze voor ā‚¬ 890 met verzending inbegrepen mocht hebben
Ik weet het niet nochtans vindt ik ze ook mooi

De hoorns buigen wel mooi mee met de pols.

Een tweedehands Airman is misschien een beter idee?

deze model ben ik nergens tegengekomen wel een ander type model de 38 mm die op marktplaats stond die vroeg ook 800 ā‚¬ ofzo

Mij lijkt 1000ā‚¬ zelfs nog onder het gemiddelde voor klokken met een 2824 in, dus daar zou ik mij alvast niet door laten storen. Wie weet, misschien is het wel een top grade :smiley:

Ik weet het niet zit nog altijd met twijfels

Overigens, hoe langer ik die eerste foto zie, hoe meer ik denk dat er iets niet klopt met die bandā€¦ Boven geen spatie tussen band en kast, onder welā€¦ Vreemd.

Daar heb ik me echt niet opgemikt zal ik eens te goed is bekijken ofwel ga ik een keuze doen voor een omega seamaster quartz professional 300 m van bj 2000 daar tussen deze twee ga ik op en af
morgen zal ik een plaatje doen v/ d omega

De 40mm versie:

Mooie klok wel.
Zeker iets bijzonders.
Seamaster heeft iedereen al. :confused:

Glycine zelf is moeilijk te benaderen.
Beantwoorden geen e-mails bijvoorbeeld.
Maar misschien was dat toeval.

1 like

ik ga het even rustig is bekijken misschien dat ik hier op forum nog iets tegen komt wie weet

Ik heb zelf een Airman 18 , deze is ook 38mm en l2l 50 mm.
Mijn pols is 18cm, ik vind hem perfekt zitten.
Ze vallen iets groter dan je denkt.
Een mooi horloge trouwens en de prijs lijkt mij ook redelijk.

Ik heb Glycine 2 maal een mail gestuurd met vragen over de Airman 18.
Geen antwoord,gekregen.
Dat is dus geen toeval en een slechte zaak imo.

1 like

Mooi hoor zoā€™n Airman! Ik zou zoā€™n 24h purist graag eens passen.

Vage bandaansluiting. Iemand te ijverig geweest in Photoshop :smiley:

even een vraag wordt je gewoon aan die 24 h die op de wijzerplaat aangeduid is is het een drukke uurwerk nochtans staat er een op marktplaats alleen de 38 mm verschrok me een beetje ,wat zegt je