Ik heb nu een aantal horloges (lees 3). Waarschijnlijk niet veel in vergelijking met andere hier op het forum. Hoe doen jullie het met wisselen/dragen? Kies je een gelegenheid of grijp je er gewoon 1 als je in de ochtend opstaat?
Ik kies waar ik zin in heb. Heb maar een klein deel van de collectie thuis op elk willekeurig moment en dat zorgt ervoor dat ik niet teveel opties heb.
Overigens wissel ik een paar keer per maand at most.
Draag minimaal twee verschillende horloges per dag. Leg âs avonds het horloge klaar voor de volgende dag, voor kantoor. En wanneer ik thuiskom wissel ik standaard. Daarnaast zijn er horloges die alleen gedragen worden in bepaalde situaties; tuinieren, sporten, etc.
Wel de collectie en daardoor de keuze kleiner gemaakt. Werd erg onrustig van teveel keuze
Werk horloge is altijd dezelfde.
Thuis na alle klusjes pak ik waar ik zin in heb en hou deze om tot bedtijd.
Gaan we de deur uit pas ik het horloge aan aan de kledingkeuze of andersom.
Ik roteer bewust, dus alles krijgt zijn tijd. Ik kies wat ik op een gegeven dag wil dragen op basis van hoe de pet staat, maar met een schuin oog op kledingkeuze.
19 stuks hier. Dat wel.
Hier geen last van keuzestress want heb maar twee horloges⊠Een automaat en een simpele Casio-quartz (die draag ik nu)
Zo eens in de drie dagen wissel ik,
uitgezonderd ziekenhuisbezoek, dan gaat mijn gelukshorloge om.
dansles iets in stijl passend bij die van mijn meisje.
familieaangelegenheden de TW die ik voor mijn 50e kreeg.
hier het zelfde, maar ik draag ze dan wel 1 of 2 weken aan een stuk
Als het gaat om een werkdag laat ik het afhangen van naar welke vestiging ik die dag moet. Op een aantal vestigingen ga ik uit de toon vallen met een Rolex.
Er spelen een aantal zaken mee. Wat ga ik doen die dag? Klussen, werken of speciale gelegenheden vragen verschillende horloges. De kledingkeuze kan de selectie beperken. Soms heb ik gewoon zin om een bepaald horloge te dragen en dan verzin ik wel een reden voor de keuze. Maar soms boeit het me niet en pak ik degene van de vorige dag van mijn nachtkastje en als ik geen zin heb om er eentje gelijk te zetten (tijd, datum) dan pak ik een kwarts.
Ik wissel niet overdag, heel soms voor bezigheden 's avonds.
Kan kiezen uit 20 horloges, keuze genoeg. In 3 maanden is elk horloge wel een keer aan de beurt geweest. Meestal overleeft een horloge niet meer dan 2 dagen.
Ik kies een outfit en daar een horloge bij.
Je hebt ook mensen die het andersom doen
Oja, en die outfit kies ik natuurlijk op basis van wat ik ga doen die dag
Ik wissel heel slecht⊠( lees⊠bijna nooit )
Alleen als ik âzwaarâ ga klussen, dan wissel ik even van horloge.
ik draag geen horloges
Als ik uit mijn werk kom en zin heb om even om te rijden langs DNK.
Soms is dat twee keer in één week; soms is dat één keer in de drie weken.
Ik wissel savonds of sochtends of beide. Eigenlijk savonds als vaste prik, maar soms vind ik in de ochtend de keuze niet zo-zo, en dan pak ik iets anders.
Mijn collectie bestaat uit Rolex explorer, IWC markXV en een tudor pelagos39 (nu nog). Ik draag de hele dag hetzelfde horloge.
Als ik ge zwemmen verkies ik natuurlijk de pelagos.
Voor de rest kijk ik er niet echt naar. Voor mij is het echt âgrab and goâ Vandaar waarschijnlijk ook mijn keuze van horloges.
Waar ik zin in heb en welke gelegenheid het is is van invloed op mijn keuze. Ik neem niet, zoals sommigen anderen wel doen, meerdere horloges mee op vakantie.
Ik kijk wat me op dat moment het meest aanspreekt. Eventueel met een bandenwissel erbij.
Draag zelden hetzelfde horloge meerdere dagen.
Maar: alles is prima, doe wat je fijn vind.
Meestal draag ik een horloge totdat er een gelegenheid zich voordoet waar een ander horloge beter bij past. Dat horloge blijf ik dan vervolgens weer dragen totdat zich weer een gelegenheid voordoet, ect. ect.
Daarnaast heb ik één horloge wat ik alleen draag wanneer er iemand gaat trouwen.
Dat komt niet zo vaak voor, maar dat is dan maar zo.
Ok draag elke dag een ander horloge. Werk gewoon de horlogedoos af(36 x)