Hoera, een Monster

Op dit moment is Rob van Monsterwatches bezig om mijn nieuwste aanschaf te modificeren.
Ik heb namelijk een Zwarte Monster gekocht met een geborstelde Watchadoo. Ben even in Hilversum geweest om wat te passen en ‘live’ te bekijken en hoewel ik ook gecharmeerd was van de 007 was het de robuustheid en de eigenzinnigheid van het Monster wat me deed beslissen in zijn voordeel.
Ik heb 'm nog niet binnen maar zal van de week wel wat wristshots plaatsen.
Rob bood aan om er een witte datum in te plaatsen en dat vond ik 'n prima idee. Zo wordt de wijzerplaat wat meer symmetrisch en beter afleesbaar. Rob doet dat trouwens voor niks en dat is te prijzen.
Nog even wachten en dan kan ik 'm bewonderen en fotograferen.

Spannend!

Mijn beste,

Komt wel goed.
Die modificaties van Rob zijn als ware balsem voor de horloge-minnende ziel.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

(tu) keep us posted ! ! !

Leuk hoor, ben benieuwd naar het resultaat!

Ik moest even geduld hebben maar hier zijn de eerste foto’s van mijn gemodificieerde Monster.

Zal in het weekend even wat recente ‘wristshots’ maken.
Foto’s zijn van Rob. Prettig weekend iedereen

Mooi hoor, gefeliciteerd!
Veel draag, kijk plezier gewenst!

mvg, Frans

Gefeliciteerd(tu) Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Zoals al gezegd, de lume van de wijzers past beter bij de indices dan de die van de originele wijzers.

Ik vind hem mooi :slight_smile:

Shit, wat mooi!! (tu) (tu)
Van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst!

Hallo hharry,

Gefeliciteerd met je Monster!
Ik vind het een erg mooie klok:~ (ook overdag)

De witte datum vind ik ook goed passen. Is de zaterdag bij deze datumaanduiding met blauwe letters?

Veel plezier ermee.

Met vriendelijke groet,

Herman

De wijzers zijn van 'n 5monster en verder heeft deze zwarte monster 'n witte datum aanduiding. Standaard is deze zwart maar wit maakt 't overzichtelijker en de wijzerplaat klopt nu beter. De lume is ongelofelijk, de xenon onder de wijzerplaten.

De lume is inderdaad toppie.
Ik draag nu mijn Orsa, maar die lume van de Orsa valt zwaar tegen als je een monster gewend bent.

(Ik neig al naar een potje luminova om er wat aan te doen)

ik heb ook de 007 gepast en die is zeker stijlvol! Maar deze paste mij wat minder goed. Oogt groter op mijn pols. Verhoudingen klopten wat minder. Ook de prijs zou te hoog uitvallen met de door mij gewenste modificaties. En 't Monster is in 't echt mooier dan je zou vermoeden, zeker met de Watchadoo.

JohanT Schreef:

hharry Schreef:

tv s-----

Ik moest even geduld hebben maar hier ullzijn de
eerste foto’s van mijn gemodificieerde Monster.

http://i465.photobucket.com/albums/rr20/jente2008/

MonsterMod_3.jpg

http://i465.photobucket.com/albums/rr20/jente2008/

MonsterMod_5.jpg

Is mooi geworden :slight_smile: De 007/009 zou ook een goede
keus zijn geweest. Die vind ik persoonlijk wat
stijlvoller dan de Monster.

Jammer dat er geen EXIF-informatie meer in je
foto’s zit!

Vraagje: zou een leren band passen bij een Monster?? Niks mis met de Watchadoo hoor. Ondanks het gewicht een comfortabele band die past qua uitstraling bij de Monster maar toch, voor de afwisseling ben ik nieuwsgierig of een leren band geschikt zou zijn? Hebben jullie een suggestie of tip? Zwart of bruin? Vintage of kroko? Hirsh of Di-Modell?? Of lekker niet doen?

heb via dit forum ook een monster gekocht. Alles helemaal perfect geregeld met betaling en verzending. Echter ben 'm inmiddels al bijna twee weken kwijt.

Wat is nou het geval: de verkoper had de stalen band ingekort. De overige schakels netjes meegeleverd. Ik naar de juwelier om deze te laten aanpassen, echter hadden ze niet in de gaten hoe het systeem van seiko precies werkt. Dit was bij mij wel bekend maar verder niet aangedacht. Eenmaal thuisgekomen viel de band al uit elkaar! dus ik met m’n monster weer terug naar dezelfde juwelier. Zegt één van de medewerkers ojah daar moeten busjes bij in.

Er zijn inmiddels nieuwe pennetjes besteld, zijn ook binnen als het goed is maar het in elkaar zetten van de stalen band schijnt erg moeilijk te zijn voor hun. Als ik dit eerder had geweten was ik toch maar naar een juwelier gegaan waar ze ook daadwerkelijk seiko verkopen. Dan had ik er misschien metteen van kunnen genieten en niet twee weken hoeven te wachten voordat ik m terug heb!!

Heb gisteren nog gebeld en hij zou vandaag klaar zijn. Ik zal een foto plaatsen op het forum!!!

gr.

http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p2805h1523s415-Trendarmband-18mm-sc.html

zoiets staat erg mooi.

eric128 Schreef:

http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversan
d-p2805h1523s415-Trendarmband-18mm-sc.html
zoiets staat erg mooi.

Die heb ik op 'n ander Forum voorbij zien komen op 'n oranje monster! Ervaring mee, Eric? Aparte band.

Hallo,

Ik draag mijn zwarte monster graag op een Hirsch Liberty band (zwart)
Echt de moeite en het geld (25 Euro!) waard!

Dick v

Hallo hharry,

Ik heb mijn oranje Monster op een zwarte leren band gezet.

Vanaf de zijkant lijkt de band wat smal, verder staat hij netjes.
Ik vind het het geld waard.

Met vriendelijke groet,

Herman