Hoeveel horloges heb je?

Hahaha, dacht net aan een topic 'Hoeveel horlogemerken heb je in de collectie?..

Anyway, rond de honderd horloges, veertig merken. :blush:

6 likes

2 B exact, 0 (read zero) :ok_hand:

Dat zou ik ook absoluut zijn met deze twee knallers! Mooie stabiele allround collectie!

1 like

Toffe Hamilton!

1 like

Mijn eigen collectie bestaat op vandaag uit 5 stuks.
Ik heb wel nog 3 erfstukken in bewaring waarvan ik de eer heb deze regelmatig om mijn pols te mogen slingeren…

Ik heb een collectie van 5 horloge’s. Vind ik een ideaal aantal, krijgen ze allemaal wat draagtijd.

Mijn collectie bestaat uit ongeveer 200 stuks De merken zijn het meest Longines, Jaeger le Coultre Omega Bulova en nog wat andere merken Nu heb ik weer wat display s bij gekocht die ook vol moeten een van Piaget en Rado en nog een van Longines dus nog een kleine 150 nog bij te kopen. Dan ga ik echt /moet stoppen. Elke dag geef ik dan ook 2 horloges een onderhoudsbeurt zoals het hoort.

9 likes

:exploding_head: gaat het wel met je David?

2 likes

Doe ons even een foto van je collectie dan geven we je wel advies :grin:

download (5)

Zas.

5 likes

Die Hamilton is TOP!

1 like

En dan ook nog van één merk, hou ik van

1 like

ik merk dat ik sommige horloges niet meetel bij het invullen van de poll

1 like

Zit nu op 8 stuks, 5 automaten en 3 casios. En voel ook nog wel aandrang tot uitbreiding. Sinn u50 staat wel hoog op de lijst als werk beater. Voor als ik straks op m’n nieuwe functie bij de luchtmacht zit. Daarna eens richten op een 16570 polar. Maar heb op dit moment niet het gevoel dat ik er daar voor iets uit wil doen haha :joy::sweat_smile:

Dan willen we wel graag foto’s zien !

Mooi, hoe doe je dat met de onderhoudsbeurten??? of doe je dat zelf ???

sure-if-you-say-so

2 likes

:laughing:

Wat een gewetensvraag. Tegen de 30. Er moest maar eens wat uit…

Momenteel 75 door al die Casioaks en OmegaXSwatch verzameling :sweat_smile: Toch kijken of ik de collectie niet kan terug brengen naar 24 stuks (één grote horlogedoos).

5 likes