Hoeveel horloges heb je?

Excel-sheet en bijhouden.
Nee, ik doe ze niet zelf (behoudens bij wat speelgoed).

Zo zie ik het graag!

Mooie merken ook.

Ik heb behoorlijk veel:

  • Universal Genève (stuk of 12 denk ik)
  • Omega (paar dozijn)
  • Movado
  • IWC
  • Seiko (denk aan 6138/6139/7016 chrono’s)

en meerdere Zeniths, Longines, Tissot, Bulova, los nog Piaget, CvdK, Blancpain, Jean d’Eve, TNT black moon, enz enz enz

4 likes

6 (waarvan 1 digitale sport/smart watch, 1 quartz-solar en een chrono die ik bijna nooit draag). Eigenlijk dus -de Garmin buiten beschouwing gelaten want alleen tijden sporten- 3 horloges die dagelijks rouleren.

Allee dat moet dan maar, Mijn collectie is te zien Vintage horlogeforum mei 22 vrouwen hebben niks met horlloges think again was toch al door de mand aant vallen.

2 likes

Maar kan je even een linkje plaatsen.
Moet toch een vermogen zijn dan?

Grappig. Ik werk me naar 22 toe. Zit nu op 21, en die laatste, daar gaat heel goed over nagedacht worden.

2 likes

Dat dacht ik ook ooit… Ik heb het opgegeven om er zo over te denken en ben inmiddels wat verder.

2 likes

Kopen doe ik van John zn rekening en verkopen op de mijne natuurlijk. Die snapt dat toch niet, en kijk er niet eens naar.

1 like

Prachtig, maar wel een dure hobby toch. Maar je zal er ongetwijfeld veel van genieten.

Heb je nog een linkje naar de foto’s
Ben wel benieuwd.

Weet niet hoe dat moet, Het staat hier in de categorie vintage horlogeforum topic vrouwen hebben niks met horloges think again mei 22

1 like

Goedkoper dan een midlife crisis, scheiding en een trophy wife.

6 likes

FTFY

1 like

Ik moet zeggen dat de uitslag me meevalt en ik had verwacht dat het gemiddelde hoger zou liggen.

1 like

Daar zijn forumleden bij die over de 250 gaan en zelfs over de 500 bv Lexaf Ruud, Lassale, Plees, TKH die mannen zijn niet te schatten

1 like

Terug naar 5. Wat een rust brengt dat :pray:

Ik dacht ik help even als goede burger, maar…


Linkje

1 like

Verzameling dit jaar teruggebracht van 20 naar 15. Zijn er wel weer twee onderweg, maar er moeten er ook nog twee op de schop. Uiteindelijk wil ik terug naar ongeveer 8 … :sweat_smile:

2 likes

Nou, dit vind ik klasse, alles geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar

3 likes