Ja oke, gemiddelde was een verkeerde woordkeuze. Ik had verwacht dat er meer HF’ers zouden zijn met een collectie 10-20 horloges. Ipv 2-10
25
Na een head count kwam ik op 35 . Conclusie blijft hetzelfde: er moet iets uit. Waar blijft die TL2 badge?
Te veel aldus Vrouwlief
3 king seikos
1 submariner
1 ug unisonic sub
5 polerouters
1 tissot pr516gl
1 seiko skx007
1 seiko spb147
1 gshock
1 80s casio
1 serica fieldwatch
Lol. Vergeet m’n daily
1 zenith el primero
50+
200-300
12 horloges met nog 1 incoming
12, maar worden er al een tijdje niet meer, als ik er iets bij wil gaat er eerst iets uit.
Momenteel 14. Op dit moment genoeg, maar er lonkt nog van alles
8 in de kist, 2 incoming, en zeker 1 die volgend jaar komt. 12 horloges in totaal in 2025 zou een mooie mijlpaal zijn (en dan uitloggen )
Geloof je het zelf Peter
Dat doen vrouwen ook wel eens tegen me, maar ik neem ze niet mee naar huis.
68 and counting.
Neuh… In mijn wijsheid heb ik vorig jaar een afsluitbare koffer met 18 slots gekocht. Iets in mij wil die wel vol maken
Elke dag 2 horloges die een onderhoudsbeurt krijgen. Dat zou betekenen dat ieder horloge 3x per jaar aan de beurt is. Dan hebben mijn horloges het maar zwaar… 1 x per 5 jaar hoogstens.
Ik heb ook een kist voor 18 en een watchwinder voor 2. Dus met een om de pols is 21 het ultieme doel
Ik troost mezelf soms met de gedachte dat ik echt niet alleen ben met deze rare hersenspinsels. Een forum met mede gekkies is dan wel fijn. Ook gevaarlijk, als ik sommige collecties langs zie komen