Hoeveel horloges heb je?

Plus één voor de Hamilton heel speciaal
en die rode band staat hem uitstekend top

1 like

We staan gelukkig niet alleen onze obsessie :rofl:

1 like

Ik 5 :blush:.

Eentje

euhm ja nee als het rond is dan wacht ik weer een jaartje of 3 en dan begint het van voren af aan :wink: en ondertussen zijn er andere interesses en hobby’s dus ik zit al lang niet meer aan 2 per dag, hooguit 2 per week nog maar want geen tijd meer voor de horloges :wink:

1 like

Ik zit momenteel aan 17 stuks heb ik geteld. Plan is om volgend jaar weer naar 4 stuks terug te gaan. Dat geeft best wat rust in mijn hoofd :smile:.

6 likes

Is de AnOrdian van 2028 naar 2025 geschoven?

1 like

Op dit moment 13 in de echte collectie (doos van 12 en 1 om de pols),
Maar ook 2 casio’s en 2 oude horloges in de kast
Nog 1 deelhorloge met mijn vader
En nog 2 seiko’s op dit moment om op te knappen.

Dus dat zijn er dan 19,5

Probeer het bij 3 te houden. Gaat tot nu toe goed. :see_no_evil:

8 likes

Huh? Neen. 556, sub400t, g10 , en speedy. Dat maakt 4.

2 likes

Was de CWC vergeten.

1 like

Kwaliteit boven kwantiteit…

Dit had ik ook in gedachte als uiteindelijk doel. :star_struck:

1 like

Mijn eerste 3 plus 1 van mijn opa.
Die bijna nooit gedragen worden.(stuk of te klein).
Nu 12 draagbare waarvan 3 quartz.
Tijdens de Corona crisis heb ik mijn “collectie” 1 keer uitgebreid met een impulse aankoop van de Casio 2110. Dit vond ik niks vergeleken met de 5610.
Vervolgens heb ik 3 jaar niets gekocht.
Eerst een jaar geconsolideerd en vervolgens gaan verkopen. Er zijn er minimaal 14 verdwenen waaronder die 2110, alle micro brands en Chinezen. Dit jaar heb ik de SPB317j van Fate overgenomen. Hiervoor heb ik een tijdelijke regel ingevoerd van 3 eruit 1 erin. Op deze manier verdwenen dit jaar ook de Combat Sub, de STO Samurai en de Baby Ice monster.
Ik heb nu weer de handrem aangetrokken(die bij mij op de voorwielen zit :smile:).