Hoeveel horloges heb je?

Getriggerd door dit topic; hoeveel direct draagbare horloges heb je op dit moment in je collectie? Dus hoeveel horloges heb je klaarliggen om direct te kunnen dragen, mocht je dat willen?

  • 1
  • 2-5
  • 6-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31 of meer

0 stemmers

Ikzelf? 14…

7 likes

Afwisselend tussen de 3 en 6 met zeer veel in/uit

1 like

In 50 jaar sparen veel te veel natuurlijk.
Maar blijft wel heel mooi.

2 likes

Teveel, bemerk dat bepaalde horloges te vaak stil liggen. Daarentegen vind ik ze te mooi om weg te doen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Momenteel 5 stuks in de collectie. En dat is heel veel voor mijn doen. :wink:

14 likes

Zat op een gegeven moment op 22. Dat was echt teveel. Op dit moment zijn het er 12 en ik heb een kist voor 12. Dus er kan er nog eentje bij, voor om de pols. Dan is het weer genoeg.
Right GIFs | Tenor

6 likes

Twee. Precies goed👌🏼

3 likes

De ‘verzamel’ collectie bestaat nu uit vijf. Daarnaast nog twee of drie horloges die ik nauwelijks draag maar ook niet weg wil doen.

Zes is voor mij wel een beetje the sweet spot, qua aantal.

3 likes

120+

7 likes

Een doos voor 12 en 1 om de pols. En natuurlijk nog “die paar” oude waar je niet vanaf wilt. Oh en nog een twijfel geval die je toch hebt liggen maar niet “bij de collectie hoort”.
Oh, en dan koop je ze voor de vrouw en niet voor jezelf. Das ook een goed excuus.

En zo liggen er 20 draagbare horloges.

#metoo


Twee die ik om en om draag.

9 likes

Ik heb er vijf, maar ik wil er maar één :smiley:

1 like

Dan zou ik er gewoon vier verkopen.

5 likes

:thinking::thinking::thinking: 5 verkopen en dan nog maar naar 1 ?
Wat mag dat dan gaan worden.

Ik mis de categorie “idioot veel zoals Ferry: 100+” :joy:

8 likes

Twee stuks en dat is meer dan voldoende!

11 likes

Het zal waarschijnlijk inruilen worden. Mijn grail is binnen handbereik. Moet nog een klein beetje bij sparen en dan zou het mogelijk zijn.
Dus ik ben nog wat niet horloge geralateerde dingen aan het verkopen… dus euh…iemand interesse in een PS4? :rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Momenteel 11 stuks. Drie worden niet gedragen maar mogen niet weg om emotionele redenen. De rest draag ik (redelijk) afwisselend. Heb overigens wel een kastanje houten kist gekocht voor 18. Kan en mag zeker nog wat bij, maar wel gestaag, doordacht en aanvullend. Geniet iedere dag van 2 a 3 horloges :heavy_check_mark:

1 like

Nog steeds twee, niet echt behoefte om wederom uit te breiden.


Tevreden met wat ik heb :sunglasses:.

18 likes

Dat is zo saaai hè

5 likes