Korting, wij Nederlanders zijn er dol op. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen bij de AD. Hoeveel korting hebben jullie gemiddeld gekregen over je nieuw aangeschafte horloges. En dan heb ik het natuurlijk niet over de enorm populaire modellen waar je geen korting op kunt verwachten.
Ik heb eigenlijk al mijn horloges met een forse korting aan kunnen schaffen, ook diegene die besteld moesten worden. Soms nog gecombineerd met bonnen / nieuwsbrief acties etc.
Benieuwd naar jullie ervaringen. En misschien leuk om je verhalen te delen in de comments!
Breitling pre corona 25%
Breitling in corona 15%
Omega 15%
Tissot en Hamilton 15-20%
Rolex korting?
Tot zo ver mijn persoonlijke ervaring. Overigens ben ik meer op zoek naar de juiste ervaring ipv de beste deal, onderste uit de kan of hoe je het ook wilt noemen.
Gemiddeld heb ik niet zo veel korting afgedongen op m’n horloges, maar de grootste klapper was wel iets van 900 euro in mindering op de prijs van een Casio MR-G (ging van 2800 naar 1900).
Op die manier tikt het wel lekker aan.
Mijn Breitling heb ik voor zo’n 15% - 20% minder meegekregen dan de list price. Heb betaald voor een Breitling op rubber en kreeg een Breitling op staal + rubber mee. Dat scheelde me toen zo 600/700 op list.
Seiko’s kunnen vaker voor 50% wel voorkomen. Zeker in Roermond
Geen korting betekent een realistische prijsstelling.
Over kwaliteit zegt het, zo vrees ik, totaal niets. Zeker niet in de huidige luxe-markt. Want vergis je niet, de horlogemarkt is dood, lang leve de luxe-markt.