Iemand ervaring met korting op Cartier?
Ik kocht een GS met 24% korting omdat de AD door Seiko eruitgegooid werd als GS dealer.
15% op n seiko spb gmt bij Van Baal Nijmegen
Kreeg zonder al te veel moeite 10% bij de AD.
standaard 20% korting op seiko.nl, personeelskorting.
Hangt met name af van het merk. Welk merk had je op het oog?
20% korting op Rolex Sub no date in 2015. Good old days.
Nog nooit een horloge voor de volle prijs gekocht. Ik koop of vintage (prijs is wat de gek ervoor geeft), of tweedehands, of een leuke aanbieding zoals die nu loopt met de bonnen van Siebel😊
15% bij AD op Breitling Chronomat en Omega Aqua Terra (wel samen aangekocht).
Ja maar een daytona koop je om te dragen, beater watch
He?
Korting??! Ik geef altijd een 20% tip.
Vraag me af of er nog een leuke korting op een speedmaster te krijgen is
Bij goed zoeken moet je 20% kunnen vinden. Standaard gaat het antwoord 0% zijn, om dan misschien naar 10% te gaan.
Er zijn steeds minder Omega AD’s ( in NL nog 17 deuren ) , dus minder concurrenten die stunten met prijzen.
De Nerderlandse juweliers die het nog wel hebben ( Schaap/Citroen, Gassan, Kahle en Pertijs ) hoeven dus niet veel korting te geven en dat zullen ze dus ook minder doen.
Gaat in Nederland niet meer lukken denk ik.
challenge accepted
Omega Speedmaster Moonwatch Co-Axial Master Chronometer 42mm… voor € 5.950 te koop van een Trusted Seller op Chrono24
Omega Speedmaster Moonwatch Co-Axial Master Chronometer… voor € 6.000 te koop van een Trusted Seller op Chrono24
Zat toevallig net te browsen op die site….nieuwe saffier voor 6700 gezien. Incl shipping
Even in de denktank
Zijn beide geen Omega dealers en namen die ik verder ook niet eens ken.
In het grijze circuit zal het vast wel lukken.
Omega heeft natuurlijk veel AD’s gesloten afgelopen jaren en de collecties niet teruggenomen van die juweliers.
Deze zullen ze met korting aanbieden voor zolang als ze voorraad hebben, dus sla je slag dan maar zou ik zeggen.