Waar heb je de PRX gekocht als ik vragen mag? En je betaald inmiddels importkosten, of niet?
Mijn ervaring is overigens dat je gerust met de chrono prijzen bij de dealer kunt zwaaien, ik heb verschillende keren meegemaakt dat de dealer de prijs toch kon matchen.
Rolex gekocht in 2019 voor 5300,- is nu rond de 9000 list. Toen kreeg ik nog flinke korting plus minus18%.
Op mijn speedy kreeg ik 900 euro korting op de list van 6800
Wat: IWC Portugieser 371446
Waar: Juwelier Aalbers in Velp
Listprijs: EUR 7650
Korting: 21%
Speciaal event: Ja, werd 30 en was me eerste serieuze horloge aankoop.
Wanneer is ook belangrijk.
2013
Bij Watchlyx:
Ze hebben nog meer kleuren: Met 15% korting komt de blauwe in ieder geval op 572 euro incl tax en verzendkosten. De zwarte met stalen band komt op 533 euro.
Hij is inmiddels aangemeld bij DHL, ik zal ff een update doen als ik hem binnen heb.
30% op een Omega Seamaster bij de AD 13 tal jaar geleden. Zie mijn avatar.
20% op een nieuwe Grand Seiko. De goedkopere optie was Japan via Chrono24. Zou iets van 100 schelen dus lekker in NL gebleven.
Waat? Dat lukte mij niet bij de Seiko Boutique in Amsterdam, haha. Daar mocht ik het doen met een schamele 5%. Andere optie was Chrono, maar ach de koffie was ook lekker.
Dat was bij V Willingen, de sbgx’en gingen als zoete broodjes. @Tajko heeft er ook 1 volgens mij
Ja! Lekkere korting ook!
Oh netjes! Ik kwam niet verder dan 15% ofzo op een sbgx - wel blij mee overigens!
Mooi toch! Waar was dit? Ik zie de sbgx ook niet echt veel meer (nieuw) online staan.
Welke kleur had je?
Ook in Den Haag. Of ja, dan neem ik even aan dat je v Willegen bedoelde. Was net na een grote opruimactie die ze hadden eerder dit jaar.
De zwarte! Jij ook? Mijn dagelijkse horloge!
Ja klopt, Van Willegen DH. Kon de reactie niet meer wijzigen.
SBGX261 idd, gaat nooit meer weg veel te mooi en een perfect dagelijks horloge.
Raakt zo’n beetje al z’n merken kwijt, van Willegen.
Maar goed, lekker je voordeel ermee doen natuurlijk !! ( nu het nog kan…)
Ja Omega en Breitling weg geloof ik… of nog meer?
Vandaag bij Tag Heuer Roermond om korting gevraagd op een model wat er al meer dan een jaar ligt. Zonder succes helaas dus hij ligt er nog
Klopt, en Grand Seiko ……. Z’n 3 meest prestigieuze merken.
Ik deed bij de Chopard boutique een voorstel voor aankoop van een nieuw L.U.C. horloge met 3% korting. Daar wilden ze niet in meegaan. Jammer voor hen