Net terug van mijn laatste aankoop. Dit dus:

Mooie om te lezen.
Ik geef er niks (meer) aan uit want ik heb ze al? 
Net zoveel als ik zin heb, zolang ik er maar niks structureels voor hoef te laten!
Ik mag uitgeven wat ik verantwoord vind! En dat geldt ook vice versa!!
Zo hebben we het al heel lang leuk met elkaar!!!
āAāje dār hjeeān twaeje op dān bank āeit, moāje dār hjeeān nemeā, mān knaehāt.ā ā mijn moeder, net worth 12.000 ballān na vele jaren schrapen. Die levenshouding is niet per se een garantie voor, of indicatie van, grote rijkdom.
Ik lees dit topic door het gat in mijn handā¦
Geld maakt niet gelukkig, horloges wel. 
Ik probeer een buffer op mān bank te houden waar ik een jaar mee kan overleven als het moet.
Ook probeer ik voornamelijk horloges aan te schaffen die ik ook weer snel kan verkopen indien nodig omdat er markt voor is en die waardevast zijn/meer waard worden, althans tot dusver dan.
Tijd voor een nieuwe vrouw zou ik zeggen 
Zeeeeeeer herkenbaar!
Een deel gemeenschappelijk maar lekker je eigen vermogen houden, ik kan het iedereen aanraden.
Sterker nog, rationeel gezien kan ik geen enkel voordeel bedenken om alles te delen.
Maar ik hoor graag argumenten.
Niets meer 
Leuk topic. 
Ik mag enkel nog geld uitgeven aan horloges die ik echt wil.
Blijkbaar wen ik snel aan grote getallenā¦
Doet me denken aan een uitspraak van Jasper Lijferink āgeld is niets totdat je het omzet naar een product of dienstā.
De beste man was niet altijd zo rijk he, die komt
En als ie het niet kan betalen volgens deze regel hoeft ie alleen zn vrouw maar even lief aan te kijken, die zal wel nog meer hebben 
Het is voor iedereen anders natuurlijk.
Bij mij is het zo dat als ik iets moois zie en ik kan het niet betalen, dan kijk ik er verder ook niet naar. Ik ben niet echt een dromer.
Als ik een horloge zie wat ik heel graag wil hebben dan kijk ik of ik dat in mijn āuitgeef sokā heb zitten en hak dan de knoop door of niet. Ik ben ook niet iemand die gaat zitten āsparenā ofzo, ik kan wel even een tijdje geen geld aan onzin uitgeven (waar horloges eigenlijk ook onder vallen), maar dat zie ik niet echt als sparen.
Kortgezegd: als ik het heb geef ik het uit.

Om te lezen, bedoelde ik, Niglo.