Hoeveel nemen jullie mee op reis?

Leuk onderwerp :slight_smile:

Ik neem op reis altijd maar 1 horloge mee, mijn SKX007. Ik wil genieten van de reis en niet te veel bezig zijn met andere dingen dan.

Komt vaak ook nog bij dat ik bij thuiskomst altijd denk, eigenlijk is 1 horloge wel gewoon prima, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

1 like

Indeed, one to rule them all! Daarvoor heb ik recent een Oris 65 gekocht.

2 likes

Sinds ik een keer gedachteloos in het Gardameer sprong vanaf een speedbootje, met in m’n zak een spiksplinternieuwe Iphone 8 en de autosleutels van mijn huurauto heb ik mn les wel geleerd. Gewoon iets hufterproof als een Longines HC:

afbeelding

afbeelding

of Magrette Moana om, dat moet voldoende zijn…!

3 likes

1tje en dat is altijd mijn ouwe vertrouwde 116610LV heb alweer bijna zo 14 landen gezien.

Ik vraag me af hoe die waterproof leren banden zich in de praktijk houden als je er echt regelmatig mee zou zwemmen.

1 like

Haha heb ik ook gedaan, in een meer ergen in Frankrijk gaan zwemmen met de sleutels van een camper in mijn zwembroekzakje… ff geluk gehad dat hij er niet is uitgevallen.

Tot nu toe ben ik deze week elke dag twee keer de zee in geweest en hij houdt zich prima. Van de week ga ik er nog een paar keer mee duiken, dus dat lijkt me een goede testcase.

1 like

Ik neem altijd 1 enkele allrounder mee, die iig onder water mag.
Wat neem ik mee terug, dat is eerder de vraag. Vorige reis gong ik met 1 weg en kwam ik met 3 stuks terug.

1 like

Hey Pablo1971, ik dacht dat een iPhone 8 waterdicht was? Kapot?

Had je hem laten vallen dan? :joy:

Als ik er na t laten vallen van 1 horloge 3 kon maken deed ik dat wel. Maar neh… op vakantie wat tijd om te shoppen, dat werkt positief uit op de collectie vaak😉
Ze zijn ook allen weer geflipperd inmiddels overigens

1 like

Een strandvakantie van een dag of 10, dan neem ik er meestal drie mee.
Stedentrip van 5 dagen twee.
Een week meelopen met de Nijmeegse Vierdaagse (dat is ook vakantie) dan gaan er twee mee.

1 like

Ik neem er altijd minstens twee mee.
Meestal mijn Seiko BFK of mijn Citizen Orca omdat die erg nauwkeurig zijn en nergens van schrikken en dan nog iets dat wat gekleder is.

1 like

Hoe bevalt de Seamaster 300m Ceramic naast de Speedy. Ik heb namelijk de Seamaster op de nominatie staan voor mijn 2018 horloge. Lijkt mij een ideale Omega Combi.

Bevalt mij erg goed, beide in een voor mij fijn formaat en redelijk all round te dragen. Prima te doen naast elkaar!

1 like

Iedereen gaat maar op vakantie :frowning: :wink:

90% van mijn reizen is gewoon werk (gemiddeld eens per twee of drie weken). Maar de SKX007 met een pak of jasje kan in principe best, al is de NATO dan niet de meest gelukkige keuze.

Ik zie trouwens nog maar weinig horloges, en de smartwatches rukken duidelijk op.

Ik neem max één mee op reis, of geen. In dat laatste geval neem ik een horloge mee terug van vakantie :grinning:

Achtetaf een nieuwe 7. Hij knetterde nog even op het droge🔥

Het antwoord in mijn geval is: steeds meer :wink:

En als het kan keer ik ook terug met wat nieuwe aanwinsten!

1 like

Max ééntje, meestal de Seamaster De Ville

1 like