Deze voor onderweg en 's nachts naast mijn bed
En deze
of deze
voor overige gelegenheden.
Voor zakelijk en prive zou ik twee meenemen. Een nette (dress) en een sport. Het ligt ook helemaal aan de activiteiten. Ik draag zelden een pak dus een mooie chrono zou voor mij ook prima zijn.
Gave klok! Is dat een mod?
Ik heb er in Zwitserland wel eens eentje gekocht ja, toen ik daar nog vaak kwam voor mijn werk. Tegenwoordig is het vooral Scandinavië.
Zit binnenkort in dezelfde situatie. Mijn vrouw heeft echter al voor een oplossing gezorgd.
Met kerst een mooie watchroll voor 3 horloges gekregen van haar. Dus nu nog 4 horloges selecteren voor Kaapstad.
en dan in een kluis in het hotel?
(ik zou het even na moeten kijken, maar in een talking watches episode van Hodinkee is a guy nog steeds op zoek naar de Rolex van zijn vader die in het hotel werd gestolen)
Bij mij is ook een rolex gestolen in een hotel. Inbraak in de kamer en kluisje leeg. Zijn ook vaak standaard codes.
Dus hopelijk heb ik mijn beurt gehad,… Zonder gekheid, ga me daar niet te veel druk om maken. Zal het niet opzoeken, maar de kans is gewoon erg klein. Uiteindelijk zijn het maar spulllen.
Helemaal mee eens! Horloges moeten gebruikt worden!!!
Maar ben dan wel blij met een horloge dat ik altijd om kan houden om het risico wat te verkleinen
Ik neem eigenlijk altijd maar 1 G-shock mee op vakantie. Kan alles hebben en draagt prima in warme landen.
Ja, eBay Australië! Nu voor een revisie naar de deskundige horlogemaker; wordt een zomers klokje!!!
Hij is gewoon zó goed fout dat ie een grote kans maakt de TAG1500 als vakantiehorloge aan te mogen vullen
Erg gaaf! Helemaal op die gekleurde strap! Leuk hoor, veel plezier ermee
Bij mij in kaapstad ook spullen (iPad etc) meegenomen uit de hotelkamer (waarschijnlijk door medewerkers). Dus goed verstoppen/opbergen!
Stap net uit het vliegtuig van een reis naar het verre noorden in Noorwegen.
Lekker geen Hooge mee genomen. Totaal onbelangrijk tijdens een Vakantie.
Ga de deur niet uit zonder horloge, maar wanneer het om een echte vakantie gaat mogen ze lekker thuis blijven…
Ben ook extreem voorzichtig en neem slechts mijn SKX mee; ben huiverig met horloges achterlaten in kluisjes van hotelkamers.
Verder kunnen mijn oude omega’s niet tegen zand, water, regen of sneeuw…
Neem altijd één horloge mee. Meestal gewoon een submariner LV, tenzij ik naar een heel onguur land ga. Dan hou ik het op wat goedkoops. Geen zin om overvallen te worden voor een horloge.
Minimaal 3 horloges maar ook minimaal 20 Nato/Rubberbandjes (meer Nato natuurlijk).
Het liefst neem ik toch 5 horloges mee. Ik mis de thuisblijvers
Wat is dat voor band?