Hoi! Ik ben nieuw, en ik wil graag trakteren op koffie

Hallo allemaal!

Ik heb me sinds kort aangemeld hier. Ben al een longtime lurker op watchuseek, en hier lees ik zo nu en dan ook eens wat.

Ik ben op dit moment student en een beetje de horlogehobby aan het inrollen. Ben altijd erg gecharmeerd geweest van kleinere horloges, ik heb nogal vrouwenpolsjes. :wink: Ik heb een Kemmner Tonneau, (zie hier onder, zelf geschoten) en wat vintage klokjes die van mijn ouders geweest zijn.

Nu is het zo dat ik al een tijdje geĆÆnteresseerd ben in een Seiko SARB033, maar eigenlijk de stap om hem te kopen niet durf te nemen. Foto’s online schijnen hem geen recht te doen, en terugsturen als hij niet bevalt is ook lastig.

Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die mij dat horloge eens ā€˜in real life’ zouden willen laten zien.

Daarnaast ben ik erg fan van de Omega Speedmaster Reduced, hier geldt eenzelfde verhaal maar daar ligt de eventuele aanschaf veel verder weg.

Dus, zijn er mensen die in het bezit zijn van deze horloges, en ze eens aan mij willen demonstreren? Ik trakteer op een lekker kopje koffie!

Groet,
Oscar

4 likes

Welkom Oscar!

Veel plezier hier op het forum gewenst.

Bezit helaas geen van beide horloges, maar wellicht voor diegene die dat wel doen kun je globaal aangeven in welke regio je woont.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op dit forum! Als de online plaatjes tegen vallen en jij vindt ze wel prima, dan is het horloge in het echt nog mooier toch? Gewoon doen, mooie klok die Seiko!

1 like

Dankjewel.

Ik woon in de regio Zuid Holland, maar in het weekend reis ik vrij dus ik ben best bereid ergens af te spreken.

Welkom! Tonneau en vierkant is niet zo mijn ding, maar deze Kemner heeft beslist een ā€œkloeke presenceā€ aan de pols.

De SARB033 kan ik je zeer aanraden. In het niet erg voor de hand liggende geval dat hij je niet bevalt kun je hem met weinig of zelfs zonder verlies weer kunnen verkopen, mits je hem krasvrij laat.

?

1 like