Als ik blijkbaar tegen fijnbesnaarde schenen aanschop, is de beste remedie om mijn ongelijk aan te tonen.
Uit het gedrag van AzG, blijkt een subversieve inslag. Zij weten het wel beter dan onze gekozen vertegenwoordigers. Dat is bij uitstek een linkse kronkel.
Ik moet met lieden zoals jij niet over dit onderwerp in discussie. Wel heb ik even gevlagd. Is @louis ook nog een keer blij. Vlaggetjes!
Ach, wat verrassend.
Ja, hè?
Da’s een stukje persoonlijke ontwikkeling aan mijn kant. Ik ben ook blij verrast.
Waar komt dit ineens vandaan? Wilde je in een ander topic reageren?
Heb zelf ook een flinke ontwikkeling doorgemaakt hoor. Vroeger had ik nog wat begrip voor links gedachtengoed.
Wat een geouwehoer weer.
Je loopt achter. “Links” en “Rechts” zijn al lang irrelevante groeperingen sinds de verzuiling uit de tijd is geraakt.
Maar het is hier geen GeenStijl, dus ik zou voorstellen dat je daar even lekker over de linkse kerk gaat razen en tieren, en dat we het hier even gezellig on-topic houden:
Kijken mensen alleen maar naar de marktwaarde van horloges?
Dan kan @RobertGerard zich ook een hartverzakking besparen.
Als jij geen links en rechts meer kunt onderscheiden, is de regeringsformatie vast aan je voorbijgegaan.
De Groene Khmer is niet voor niets afgevallen.
Terzijde: ik gebruik nergens onwelvoeglijke taal, dus razen en tieren lijkt mij wat overdreven.
Wel jammer dat een mening weg geflagd wordt. Naar mijn idee stond er niks in wat echt niet kon. Als hij er zo over denkt prima toch? Je hoeft niet hetzelfde te denken, maar laat een ander wel het recht op een eigen mening houden.
Dit topic is tijdelijk gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep