Dag iedereen, weer eens een vraag van mijn kant.
Iemand bekend met het merk holterichs?
Ze maken bijzondere ontwerpen, zeker qua lugs.
Iemand ervaring met de kwaliteit van dit merk en hoe bevalt de prijs/kwaliteit verhouding?
Alvast bedankt voor het lezen .
Wat plaatjes uiteraard .
Ik heb 3 horloges van de beste man gehad dus dat kan je wel stellen ja. Het verhaal van het merk valt op hun site wel te lezen, en ik zou deze video’s aanraden als je wat meer inzicht wilt.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat wat zij doen met hun designs het meest unieke in de industrie is. Ik hoop dat Michiel dan ook de erkenning daarin krijgt die hij verdient. Alles dat zij nu op de markt hebben is iets dat nog nooit eerder is gedaan. Daarnaast is de kwaliteit van wat ze aanbieden voor wat je betaalt goed, beter dan bij de grote merken naar mijn mening. Dit is geheel uniek product. Je vraag is erg breed, dus mocht je nadat je je hebt ingelezen / filmpjes hebt gekeken nog een specifieke vraag hebben, roep maar.
De Delft Blauw was eens gezien en nooit vergeten. Helaas vind ik de benodigde prijzen voor mij te ver gaan, dus ik heb zelf geen ervaring. Zoals hierboven reeds gezegd zijn er weinig andere merken even innovatief wat betreft design. Dat is heel bewonderenswaardig. Ik heb ook nog nooit iets negatiefs gehoord, maar het merk komt bijvoorbeeld niet veel voorbij op (micro)review platformen, waardoor ik ook langs die weg niet de kwaliteit kan bevestigen. Ik zou luisteren naar de leden hier die dat wel kunnen of langs zijn gegaan.
Danku voor het antwoord, ik ga morgen de filmpjes en hun verhaal eens rustig lezen.
Hoe gaat het met het onderhoud en dergelijk?
Moet je het opsturen naar hun of hoe verloopt dit?
Bijzonder is het absoluut. Niet mijn ding. Ik vind de kasten lelijk. En vaak de wijzers ook. En de wijzerplaten zijn vaak niet m’n ding. En de kastbodems vind ik veel te dik aangezet, met die letters, dus dat vind ik ook niet mooi. Uurwerkjes zelf zijn vaak prima, al vind ik frosted bruggen en zo ook weer niet cool.
Zijn standaard off the shelf uurwerken, in de oudere modellen. Die kan iedereen servicen.
Helaas gaat ie de manufactuur kant op en kan ik niet over de esthetiek van z’n uurwerken roepen. Zo zijn alle foto’s van achterkanten die je daar postte spuuglelijk, in mijn optiek. De 3D printed bracelet van de deconstructed is ook al zo’n brok ellende.
Het zou natuurlijk ook raar zijn dat iemand die van strakke Bauhaus en Art Deco houdt dit soort barok spul zou kunnen pruimen. Smaakzaak.
Verschilt per modellijn. Bij de goedkopere modellen zijn het Sellita uurwerken, die kan iedereen servicen. Als je liever hebt dat zij t doen kan dat ook gewoon. Voor t in-house spul zou ik t sowieso bij hun laten doen. Je kan t dan gewoon langs brengen in Delft of je stuurt t op, wat jij wilt. Gewoon even contact voor opnemen dan.