Haha .
Dat zeker want ik vind ze wel mooi, verbaast je niet zeker .
Het zijn inderdaad standaard binnen werken zoals die van ML.
Dus gewoon naar de horlogemaker om de hoek dermee .
Haha .
Dat zeker want ik vind ze wel mooi, verbaast je niet zeker .
Het zijn inderdaad standaard binnen werken zoals die van ML.
Dus gewoon naar de horlogemaker om de hoek dermee .
En als je eerst eens wat voordeliger kennis wilt maken kun je altijd nog een Delft Watch Works kopen. Natuurlijk niet zo speciaal als de Holthinrichs, maar toch ook wel een erg mooi horloge.
Nog eentje…
Ik kan het zeker allebei waarderen, maar ben wel eerder geneigd de eerste categorie te kopen, maar dat komt ook wel omdat van dat eerste er gewoon meer bereikbare kwalitatief goede voorbeelden te krijgen zijn.
Ah oke, danku voor de info .
Ik ga me er morgen eens wat in verdiepen .
Ik moet zeggen dat ik ze echt ongeloofelijk mooi vind. Mooiere wijzers dan de ML , wel hetzelfde binnenwerk.
Makelijker te servicen dan ook als ik gewoon tot daar kan gaan .
Ook een mooie
Zag vandaag toevallig deze voorbij komen:
Een betonnen wijzerplaat met geïntegreerde lume.
Schiet mij maar lek als dat niet de definitie van bijzonder is.
Toffe horloges, maar dit:
…zijn wel weer erg grote woorden. Het is typisch een merk dat je heel erg moet aanspreken. Als dat zo is en je hebt het geld ervoor over: doen! De kans bestaat dat het volgend jaar niet meer het snoepje du jour is en dan kan het je veel geld kosten als je er toch vanaf wilt. Je moet dus zeker zijn van je zaak of diepe zakken hebben.
Jazeker!
Maar ik vind vooral die lugs echt nice!
Altijd, anders koop ik geen horloge.
Wat levert dat op? Nog nooit een miskoop gehad .
Ze zijn prachtig, heb zelf een DWW. Erg veel horloge voor het geld en prachig afgewerkt. Vorig jaar van Michael Holthinrichs een rondleiding gehad in zijn atelier, als geld geen rol speelt weet ik het wel…
Wow, mooi man. Het is echt een prachtmerk.
Die lugs zijn echt zot gedaan bij die horloges…
Heb destijds dit model in losse, ruwe (onafgewerkte) onderdelen in mijn handen gehad, erg bijzonder om te zien. Leuk detail: het hele horloge is van 3D geprint titanium, de lug pins zitten in de eerste lugs verwerkt en zijn ook meegeprint.
Cool he en dan nog grade 5 titanium.
Alleen de prijs is iets minder .
Wel wat mad max.
Haha
Leuk ook wel dat 'ie zelf ook had ingeschreven op de HFLE 2020