Holy grail en nepper

Ik hou er maar mee op, draai me om en loop wenend weg om dit soort reacties.

Maar waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt???
Je leest al een tijd mee, voelt ineens de behoefte om wat te posten,
plaats een niet heel duidelijk verhaal (vind ik)
en draait je dan om en loopt wenend (:S) weg omdat ik een 'dit soort reactie’
plaats8-):sunglasses:

make love, not war,

weer een klassiek vorbeeld van iemand die denkt met een hoog aantal posts een soort van status te verkrijgen.

@ louis: ik zou uwes een goede raad willen geven: ga niet irritant tegen een ander zitten doen, laat ieder in zijn waarde, en mocht u in staat zijn tot een zinvolle discussie, som dan slechts wat argumenten op, in plaats van vertellen of iemand een aanwinst is voor een formum ja of neen.

louis Schreef:

Echte aanwinst voor dit Forum, roept wat maar wil
verder niks zeggen…

Laatste reactie en dan hou ik er echt mee op. Om dan toch een duidelijk voorbeeld te stellen zal ik jouw reactie nemen. En mijn vorige reacties zijn echt niet persoonlijk naar jouw bedoeld laat dat even gesteld zijn.
Ik krijg nu al na 2 reacties de kwalificatie "een echte aanwinst voor dit forum"
Dat is wat ik bedoel met respect naar elkaar hebben. Jouw laatste reactie is een normale vraag daarom reageer ik daar ook op.

Waarom ik het niet duidelijk wil stellen heeft als reden dat als men dit signaal, en meer is het niet,niet oppakt dan heeft een discussie geen zin want dan komt de boodschap niet over. Ik wil ook hier in dit topic geen andere off-topic discussie gaan voeren.

Ja maar je reacties waren geen reactie…
Je roept wat en bij een wedervraag draai je wenend om…
En een signaal afgeven werkt pas als het signaal licht geeft of geluid maakt.
De ontvanger moet wel wat horen/zien/voelen…

Goed verhaal, status en aantallen posts…
Waar wil je argumenten over horen?

Even On-Topic.

Zelf heb ik een aantal Alpha’s aangeschaft met verschillende doelen.

  1. Kijken of het model en kleur mij staan om tot de aanschaf van een echte over te gaan.

effect: De echte heeft betere details, pasvorm en gevoel, vergelijken is moeilijk.

  1. Een simpele uitvoering van een echte om verlies/beschadiging tegen te gaan tijdens strandbezoek o.i.d.

effect: De echte is robuuster, beter waterdicht en zit lekkerder, Alpha wordt niet gedragen, echte is ook mooier, draag liever deze.

  1. Simpele klok met feestelijke uitstraling waarvan beschadiging niet erg is als je erg dronken bent.

effect: als je lam bent gaat alles kapot en je voelt toch niet hoe het zit.

Tip/conclusie: Als een sub/dweller zo veel verkocht wordt, en je bent nog steeds niet zeker dat het een topper is, ben je wel wat naief.
10 minuten passen bij een AD is niet genoeg om een juist beeld te vormen, leen er eentje van een vriend met dezelfde hobby, of zorg eerst dat je die ontmoet.
Hier bijvoorbeeld.

Denk dat je met een nepper voorbij gaat aan het gevoel van detail, vakmanschap en kwaliteit die je met een echte zal ervaren en daardoor dus enkel een verkeerde impressie zal geven over hoe de real deal is. Feitelijk denk ik dus dat het een tegenovergesteld effect zal hebben van wat je denkt te bereiken.

leeuwentemmer Schreef:

Denk dat je met een nepper voorbij gaat aan het
gevoel van detail, vakmanschap en kwaliteit die je
met een echte zal ervaren en daardoor dus enkel
een verkeerde impressie zal geven over hoe de real
deal is. Feitelijk denk ik dus dat het een
tegenovergesteld effect zal hebben van wat je
denkt te bereiken.

Ik ben het volkomen eens met leeuwentemmer.
ieder geval succes met je beslissing.

vriendelijke groeten Tim

“NEPROLEX”

“Mag ik een een wristshot plaatsen?”

“Ik zal hem alleen binnenhuis dragen”

Ik zeg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

Succes!

gr. Roel

cbeentjes Schreef:

Ook ik ben een fervent lezer en heb me nog niet
met een degelijk klokje voorgesteld.
Als ik de reacties lees hier op dit forum en het
"respect" wat men voor elkaar heeft in deze
forumwereld belet mij al om me voor te stellen.
Wie is wie om te denken dat hij de ander kan
veroordelen!

Degelijk horloge wil niet zeggen duur.

Ik heb een casio vakantie duiker die ook goed ontvangen is.
En inderdaad;voor neppers geen respect.
Er zijn ook andere merken die soorgelijke horloges maken met eigen naam en wat eigen details, die worden wel geaccepteerd.

...

Ja, maar die zijn een stuk duurder (betere afwerking en beter uurwerk). Ik heb een SDDS gezien van circa 200 Dollar en daar kreeg een verkoper van de echte horloges het behoorlijk moeilijk mee…

tjonge jonge wat een commotie.
De reactie op een neppert begrijp ik nog wel maar het leek mij een goede manier om te proberen of ik een Rolex mooi zou blijven vinden.
Het zou mijn eerste neppert zijn ik kom daar tenminste voor uit .
Ik zou de mensen niet graag de kost geven op dit forum die daar niet voor uit durven komen,wat een hypocrisie.
Als ik dan ook nog voor trol wordt uitgemaakt door een zgn Rolexliefhebber begin ik toch te twijfelen of ik dan wel bij die Rolexclub wil horen. Misschien is de trol echter een zelfportret van de heer Krabong
Er zit dus toch wel waarheid in de Rolex vooroordelen.
Maakt verder niet uit ,ik heb nog meer grails.
Ik moet er toch nog maar eens over denken maar hij blijft mooi de dweller.
Ik bedank evengoed de mensen die mij in dit topic gesteund hebben

Groetjes

Lenno

P.S.topic graag sluiten

Zeker kerel, alle vooroordelen kloppen (tu) Denk er dus maar goed over na!

Zelfportret? Wat jij wilt…

Je kunt me van veel beschuldigen maar niet dat ik op dit forum (bewust) mensen tegen de haren in strijk en daar lijk jij in elk geval wel de schijn van te hebben.

Maar succes verder!

gr. Roel

Ik had m’n toon wat aan willen passen maar ik kon het bericht niet meer wijzigen, jammer want nu heb ik me weer laten gaan t.o.v. een replica vraag en dat zou ik niet meer doen in 2010… :x:+

Maar als je dan geen internet trol (ik zeg dus niets over je persoonlijkheid, trol is een term!) blijkt te zijn wil ik het je graag visueel uitleggen.

Je wilt wellicht dit:

En koopt dan maar alvast dit om aan het gevoel te wennen:

Dat gaat dus niets worden…

gr. Roel

ipv de Gilera had je een Hyo-Sung moeten posten, was nog toepasselijker geweest;)

:wink:

lenno Schreef:

tjonge jonge wat een commotie.
De reactie op een neppert begrijp ik nog wel maar
het leek mij een goede manier om te proberen of ik
een Rolex mooi zou blijven vinden.
Het zou mijn eerste neppert zijn ik kom daar
tenminste voor uit .
Ik zou de mensen niet graag de kost geven op dit
forum die daar niet voor uit durven komen,wat een
hypocrisie.
Als ik dan ook nog voor trol wordt uitgemaakt door
een zgn Rolexliefhebber begin ik toch te twijfelen
of ik dan wel bij die Rolexclub wil horen.
Misschien is de trol echter een zelfportret van de
heer Krabong
Er zit dus toch wel waarheid in de Rolex
vooroordelen.
Maakt verder niet uit ,ik heb nog meer grails.
Ik moet er toch nog maar eens over denken maar hij
blijft mooi de dweller.
Ik bedank evengoed de mensen die mij in dit topic
gesteund hebben

Groetjes

Lenno

P.S.topic graag sluiten

Tja ik had al zo een voorgevoel dat dit zou gebeuren. Het wekt nu eenmaal heftige reakties op bij bepaalde personen. En Lenno dit forum is heel leuk om lekker te ouwehoeren maar je moet je hierdoor zeker niet laten beinvloeden in je aankoop van een Rolex. Onze neuzen staan niet allemaal dezelfde kant op en er zijn altijd leden die ik minder sympathiek vind dan anderen. (daar hoor jij overigens niet bij)
Dit is zeker geen trolactie van je en die beschuldiging zou ik ook niet zo zwaar opnemen. Krabong twijfelde alleen maar aan de oprechtheid van je topic en wilde dit op een ludieke manier aantonen. Het heeft niets met je uiterlijk te maken hoor. We hebben elkaar al eens 2 maal ontmoet en je bent best nog wel een kanppe kerel. .:wink:

Nog een opmerking: wat is je definitie van een grail eigenlijk? Ik vind het wel erg typisch dat je, alvorens tot aankoop van je grail over te gaan, een nepper nodig hebt om te kijken of je hem wel echt wilt. Een grail is toch een horloge dat je al heel lang heel graag wilt hebben, waar je stiekem wel eens 's nachts van droomt? Definieer je je grails niet iets te ruim?

LOL @ TROL discussie. Erg typisch dat iemand zich persoonlijk aangesproken voelt als trol! (tu)