Holy grail hoe te bepalen?

Ah, klaar voor de verhuur zie ik. Nieuwe bewoners willen toch graag zelf een eigen vloertje uitkiezen. En anders noem je het gewoon Industrieel.

3 likes

Geef jij ook lezingen? Zo heb ik er nog nooit naar gekeken, maar het is eigenlijk een waarheid als een koe.

1 like

Misschien zit het wel in het ‘schier’ onbereikbare en is de weg er naartoe mooier en spannender dan het bezit.

Is het klaar als je je grail hebt en is het je grail dan nog wel?

Soms weet je pas achteraf dat het je grail was. Ik weet het nog niet. Iets van Van der Gang?

Voor nu deze:

2 likes

Wat extra steunbeertjes tegen het veren

ChatGPT out :clap:

Precies. Mijn moeder zei vroeger altijd tegen mij: “het verlangen is beter dan het hebben”. Toen dacht ik altijd, “pfff, opvoedkundig geneuzel”. Inmiddels weet ik beter en ben ik het met je eens. Ik denk dat de Grail eigenlijk altijd een verlangen zou moeten blijven. Dat is namelijk beter dan hem hebben.

PS: tijdens dat verlangen, koop je je dan suf aan net niet grails. Misschien is dat ook weer niet zo goed :face_with_peeking_eye:, of juist de lol van verzamelen :wink:

2 likes

Fijn dat er uiteindelijk toch een zinnig antwoord gegeven is.

Ik weet dat ik niet de aangesprokene ben, maar je lijkt me echt iemand die weet waar hij het over heeft en ik zou dus graag van de gelegenheid gebruik maken om een vervolgvraag te stellen.

Kun je misschien toelichten hoe de behoefte om indruk te maken op de moeders bij het schoolplein het beste meegenomen kan worden in een overweging tot aanschaf van bepaalde soorten horloges?

Alvast dank! Ik vraag dit natuurlijk voor mezelf, maar ook voor @MrMojo .

4 likes

1 like

De mens is inventief en stelt steeds weer nieuwe doelen, dus

Holy Grail, forget it.

Iemand nog vragen? :grinning:

Ik ben van mening dat je Holy Grail continu veranderd, naar je leeftijd, ervaring en budget.

Jaren geleden was mijn HG een Datejust, dacht als ik die om mijn pols heb. Heb ik het gemaakt.
Na de DJ word het een Pepsi, dan Daytona etc

Huidige situatie is het een platinum DD arabic deal (liefst met diamanten), of een Nautilus rosé.

Mocht ik ooit bovenstaande horloges kunnen/mogen aanschaffen, weet ik zeker dat de lat weer hoger gaat.

2 likes

Heb voor mijn GMTII Meteorite grijs betaald waar hij nu bij Rolex voor te koop is. Dus grijs hoeft niet slecht te zijn haha

1 like

Hoho, @Mr_Broke schrijft zijn eigen teksten he

1 like

Voor mij bestaat de holy grail niet, ik luister en kijk niet naar anderen maar koop gewoon wat ik zelf mooi vind.
Heb ik eenmaal dat ene horloge, komt er vanzelf weer een moment dat ik een andere mooier vind of beter bij mij vind passen.
Dan begint de jacht weer :roll_eyes:.

Onze voorouders zeiden al: Het hebben van de saek, is het einde van het vermaeck.

Een beetje haalbaar mag een Holy Grail wel zijn, dan kan je nog eens wat flipperen. Zelf zie ik deze wel voor me. Als ik een keer een mooie tegen kom dan, ben er niet heel actief naar op zoek.

3 likes

Dit is gewoon écht mijn grail, want absoluut onbereikbaar voor mij én het mooiste horloge óóit, én super zeldzaam ( de originele Air Command althans, alleen maar prototypes van gemaakt).

3 likes

Waarom jezelf zo pijnigen. Blijven zoeken naar een haalbare grail.

1 like

Ik voel me gezegend dat ik geen holy grail heb. En ook niet merkgeil ben. Ik draag wat ik mooi vind en ik heb zeker een wensenlijstje. Maar geen onbereikbaar horloge wat ik ooit ‘moet’ hebben ofzo

Dat je er een beetje moeite voor moet doen. En dat je niet over 1 nacht ijs gaat.

Dat is in de meeste gevallen een holy grail.
Iets wat je altijd al hebt willen hebben.

Maar inmiddels weet ik uit ervaring ook dat een grail nooit 1 horloge is.

Er is altijd nog een andere grail. :sunglasses:

He @Myspeedyworld lees je mee? :sunglasses:

1 like