Dat ben ik niet met je eens. Ik kan mijn komende holy grail morgen kopen. Zelfs vandaag.
Maar dat wil niet zeggen dat ik dat nu doe.
Dat ben ik niet met je eens. Ik kan mijn komende holy grail morgen kopen. Zelfs vandaag.
Maar dat wil niet zeggen dat ik dat nu doe.
Ja jij hebt een voorbeeld van een HG die je niet makkelijk kan vinden. Dat is oprecht een HG.
Huphup, begin er alvast maar aan.
Die komende holy grail kopen. Benieuwd wat het wordt.
Ik herken me hier niet in.
Maar ik ga bijna altijd tegen de mainstream in.
Persoonlijke smaak, voorkeur en interesse zijn leidend, altijd.
Ik zeg juist dat ik dat nu nog niet doe.
Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak. Behalve met een 911. Of de f-brand.
Ik like deze post niet. Reageer wel.
Maar AI heeft de overhand. Dat is niet leuk.
Onzin.
Komende holy grail? Dan is het toch geen holy grail? Ik kan het horloge dat ik altijd al graag gewild heb ook komen, maar volgens mij is het dan geen holy grail.
Ik ga manifesteren.
Zouden er meer moeten doen. Vooral die mensen die zeggen dat hun grail niet haalbaar is.
Wat is dan een HG?
Wat is dan nu eigenlijk een HG?
Het voor jou aller aller aller mooiste horloge.
Vaak hangt er wel een prijskaartje aan zodat je niet meteen naar de winkel kunt….
Voor mij?
Een van deze twee. (Allebei gaat helaas niet)
Waarom?
Lang verhaal.
Iconisch merk, iconisch model, goede maatvoering, redelijk schaars en vooral mooi, heel heel heel mooi.
HG derhalve.
Daar sluit ik me bij aan!
Zowel de prijs als werkelijke verkrijgbaarheid kunnen deel uitmaken van de certificering tot Holy Grail.
Ik kan uit ervaring melden dat meerdere Holy Grails ook tot de mogelijkheden behoren.
Tenslotte: I am a lucky bastard.
Een onbereikbaar horloge dat je altijd graag had willen hebben (denk ik). Mensen bestempelen te snel een horloge als een holy grail.