Waarom zou quartz niet kunnen…mooi horloge, veel plezier er mee.
allemachtig
je kan dat soms hebben zoals je zegt “wat een grail”
en gelijk krijg je van mij
en dat je zo standvastig bent getuigd ook van smaak zoals je de Breitling boven andere kiest
geniet ervan, … goed gekozen
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Een mooie quartz klatser. Topper…
Heel erg mooi horloge! Gefeliciteerd!
Ik vind allereerst je verhaal fantastisch en dat je deze mooie en (volgens mij) redelijk unieke Breitling kiest boven een
Getuigd van het volgen van je eigen gevoel. Je niet laten leiden door de stroming. Staat overigens buiten kijf dat de Rolex ook zeker een schitterend en begerenswaardig horloge is… maar als het niet jouw match is en dit wel; groot gelijk. Geniet er van ik vind overigens ook gewoon heel cool, lekkere techy vibe. Veel meer toolish
Op zich is het niet belangrijk wat ik van jouw horloge vindt…maar omdat je er om vraagt:
Het is niet voor mij weggelegd; zo’n digitaal scherm op een analoog horloge…tenzij er Casio op staat…en dat zie ik niet. Dus nee, mijn smaak is het niet.
Daarentegen snap ik wel dat jij er wel zo enthousiast over bent! Leuk om te lezen en mooi om mee te genieten.
Gefeliciteerd en heel veel plezier er van!
p.s. Titanium spreekt zeker wel in zijn/haar voordeel
Leuke aanwinst! Ik hoop wel dat je de Breitling en minimaal een €9000 op zak had toen je weer naar buiten liep😉
Eigenlijk gaat er gewoon niks boven een lekkere Titanium toolwatch. Elke keer als ik van een zwaar bonk staal naar Titanium switch realiseer ik me dat weer.
Gave aanwinst, veel plezier ermee
Uiteindelijk moet je iets om hebben waar je zelf happy van wordt! Gefeliciteerd met deze!
Helemaal mee eens, de Aerospace is en blijft een fantastisch horloge. Pas wel op met het gebruik van alle functies, hoe leuk ze ook zijn. Dat VREET batterijen…(eigen ervaring).
Gaaf, dat vind ik.
Ik denk elke dag harder dat ik dit ook wil.
Mooi hoor, gefeliciteerd
Wat ik vind…?
Dat je als TAG man deze had moeten oppikken uit het blauwe gedeelte:
Geniet van je Breitling!
Mooi man
Schitterende Breitling!!!
Maar dat oppikken kan nog steeds hoor
Heel mooi!
Nice veel plezier ermee