Je bouwt de spanning aardig op haha. Heuer te klein… GMT te gewoontjes, niet dik genoeg voor mijn pols…Ik werd bijna meer benieuwd naar je pols dan naar je NA haha! Veel geluk er mee.
Veel draagplezier
Heel mooi ! ben zelf al een tijdje op zoek naar de Evo , prima “grab&go” horloge voor het weekend
gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, veel draagplezier!
Dit was voor mij ook een guilty pleasure. Heb de E65062, lekker nineties. Veel plezier van jouw modernere, fraai hoor!
Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!
Leuk geschreven verhaal!
Ik vind de Aerospace echt een super gaaf horloge. Ben er zelf ook al een tijd naar aan het kijken en er is niks wat ik niet mooi vind aan jouw model. Heel veel plezier met het dragen
Hmmm apart. Er is precies niets wat ik wél mooi vind aan dit horloge😂
Zonder dollen, sterk overdreven, maar ik vind er werkelijk weinig is. Misschien valt ie in real life mee. Breitling is het sowieso al niet voor mij, maar de combi analoog en digitaal, die bezel (valt mee dat er niet nog gouden elementen bij zitten) en alles op de plaat, maakt het voor een esthetische onvoldoende
Geweldige aankoop.
Je favoriete merk en ook nog kwarts !
Mooi om te zien dat je de Rolex-hype achter je laat en terug bent naar je roots.
Veel draagplezier met deze klassieke schoonheid.
Mooi hoor, je moet er gewoon zelf blij van worden. That counts!!!
het is de E79363. Ik begreep trouwens van de verkoper dat dit horloge niet meer gemaakt word
Kopen wat je mooi vind en waar je blij van wordt, zo zie ik het graag!
Wat een aanwinst! Mooie keuze
Mooi horloge! Veel plezier ermee.
Mooi horloge en stukken stoerder dan een Rolex. En Quartz: waarom niet. Beproefde techniek, precies en gewoon altijd op tijd.
Ik zag deze laatst in het wild en hij viel gelijk op. Mooier in het echt. Apart vet horloge.
Je vraagt er zelf om heh
Maar persoonlijk hou ik v wat meer aanwezige wijzers. En dan ook met n serieus bak lume er op. Die urenwijzer met dat druppeltje luminova is dus helemaal niks voor mij.
Mede voortkomend door mn slechte ogen en glazen als jampotten
Maar hey, belangrijkst is dat jij em gaaf vindt. Proficiat!